خرید عسل ارگانیک در تهران به صورت آنلاین و حضوری

خرید عسل ارگانیک در تهران به صورت آنلاین و حضوری / مزایای خرید عسل ارگانیک: چرا باید به دنبال عسل ارگانیک باشیم؟ / بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید عسل......

درخواست مشاوره: خرید عسل ارگانیک در تهران به صورت آنلاین و حضوری

بسیاری از کسانی که در جستجوی خرید عسل هستند، تقاضای محصولی طبیعی و ارگانیک را دارند؛ چرا که می دانند مزایا و خواص چنین محصولی به مراتب بیشتر از عسل هایی غیر ارگانیک است. مسئله ای که وجود دارد، این است که خرید عسل ارگانیک در تهران، ممکن است کار راحتی نباشد. همانطور که می دانید تهران دارای شاخص آلودگی بالاست و با توجه به حکمفرما بودن این هوای آلوده و ناپاک، امکان پرورش عسل ارگانیک در آن وجود ندارد. چه بسا که شهرستان های نزدیک تهران مثل شهریار و دماوند هم از این آلودگی تاثیر پذیرفته و حتی با وجود مهیا بودن شرایط پرورش زنبور عسل، ممکن است محصول آنها کیفیت چندان مطلوبی نداشته باشد.
همچنین شهرهای دیگر ایران مثل مازندران و کردستان که عسل طبیعی تولید می کنند؛ ممکن است از جنبه دیگر به نفع خریدارانی نباشند که خواستار خرید عسل ارگانیک در تهران هستند. اگر قرار بر این باشد خریدار، عسل طبیعی را از این شهرها خریداری نماید، باید هزینه خیلی بیشتری بپردازد. هزینه ای که هم به واسطه گری و هم به دوری مسافت و نقل و انتقالات مربوط می باشد. در این وضعیت، راهکار مناسبی که به خریداران پیشنهاد می شود، این است که فروشگاه های اینترنتی معتبر را پیدا کرده و از طریق آنها اقدام به خرید نمایند. با انتخاب این شیوه، خریداران عزیز، این محصول را از خود زنبوردار تحویل می گیرند. در نتیجه امکان خرید عسل ارگانیک در تهران فراهم گردیده و محصول خریداری شده را بدون معطلی و در سریع ترین زمان، درب منزل تحویل خواهند گرفت.

بهترین فروشگاه برای خرید عسل ارگانیک در تهران

مزایای خرید عسل ارگانیک: چرا باید به دنبال عسل ارگانیک باشیم؟

همه ما با این حقیقت آشنا هستیم که محصولات طبیعی و ارگانیک از خواص و مزیت های بیشتری برخوردار بوده و مصرف آنها می تواند به نفع مصرف کننده و سلامتی او باشد. پس اگر پای خرید عسل در میان باشد، بهتر است به جز عسل طبیعی به محصول دیگری فکر نکنید. با توجه به رواج شیوه های اینترنتی، دیگر خرید عسل ارگانیک در تهران، سخت نیست و همه می توانند این نوع محصول را بی دردسر و راحت تهیه کرده و در آخر، از مزایای خرید آن بهره مند شوند.
علت تاکید بر روی خرید عسل طبیعی این است که این محصول با برخورداری از این مزایا توانسته ارزش کافی را پیدا کند. بنابراین خرید آن اقدامی معقول خواهد بود:

دارای خلوص بیشتر:

با خرید عسل ارگانیک در تهران می توانید از یک محصول خالص بهره مند شوید. معمولا عسل های طبیعی در کندوهای اکولوژیکی و درست در جایی تولید می شوند که هیچ آلودگی شهری در آن احساس نمی شود. مناطق وحشی و کوهستانی، منظور اصلی ماست. عسلی که در چنین مناطقی تهیه می گردد؛ علاوه بر خلوص بالاتر، قطعا طعم و فایده بیشتری هم خواهد داشت.

تولید شده در کندوهای طبیعی و استاندارد:

دلیل دیگری که نشان می دهد چرا باید عسل ارگانیک خریداری کنید، تولید این محصول داخل کندوهای طبیعی و استاندارد است. کندوهایی که فاقد ترکیبات مضر همچون مشتقات نفتی بوده و در نتیجه روی زنبور و عسل تهیه شده توسط آن، تاثیر منفی نخواهند داشت.

عسل ارگانیک فاقد طعم دهنده یا رنگ دهنده:

یکی از مزایای اصلی عسل ارگانیک این است که فاقد طعم دهنده یا رنگ دهنده می باشد. زنبورهایی که این عسل را تولید می کنند؛ صرفا از عسل یا گرده های تهیه شده توسط خودشان تغذیه نموده و در نهایت، محصولی طبیعی را تحویل می دهند.

عبور از دقیق ترین مراحل فیلتراسیون:

عسل ارگانیک با عبور از دقیق ترین مراحل فیلتراسیون به طور کامل فیلتر شده و از هرگونه مواد و ترکیبات اضافی، پاک می گردد.

بهترین مرجع خرید عسل ارگانیک در تهران
 تولید عسل در محیط کنترل شده از آفات و بیماری ها:

زنبوردارانی که عسل ارگانیک پرورش می دهند؛ اقدامات پیشگیرانه ای را در جهت کنترل آفات و بیماری ها انجام داده و کندو را مورد محافظت قرار می دهند. همچنین آنها از شیوه های درمانی طبیعی در صورت بروز بیماری های احتمالی استفاده می کنند. شیوه هایی مثل تیمول، اسید اگزالیک و غیره. بنابراین پای محصولات شیمیایی و آنتی بیوتیک ها در میان نخواهد بود؛ چرا که ممکن است باعث تخریب ترکیبات عسل شده و بعدها به زیان مصرف کننده ختم شوند.

دارای فرآیند استخراج متفاوت در مقایسه با عسل های دیگر:

فرق عسل ارگانیک با سایر عسل ها این است که فرآیند استخراج آن متفاوت می باشد. تفاوتی که باعث امتیازدهی به این محصول شده است. عسل طبیعی با دمای کندو (دمای سرد) استخراج شده و بدین ترتیب خواص خود را حفظ خواهد کرد.

عسل ارگانیک دارای خواص درمانی فوق العاده:

اگر بخواهیم مزایای خرید عسل ارگانیک در تهران را از نگاه دیگر بررسی کنیم، باید بگوییم این محصول دارای خواص درمانی متعددی بوده و از این رو مصرف آن به شدت توصیه می شود. خواصی همچون:

کاهش وزن، تقویت کننده، ضد سرفه، ضد التهاب، تقویت عملکرد حافظه، بهبود بخشیدن به عملکرد کلی بدن، ضد عفونی کننده، آنتی اکسیدان قوی، حاوی مواد معدنی سرشار و ویتامین ها.

راهنمای خرید عسل طبیعی

بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید عسل ارگانیک در تهران

در حال حاضر خرید عسل ارگانیک در تهران را می توان از فروشگاه های آنلاین مختلف انجام داد؛ اما باید بررسی کرد و دید کدام یک از این فروشگاه ها شرایط بهتری را پیش روی خریداران قرار می دهند. یکی از بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید عسل ارگانیک در تهران که شرایط بی نظیری را در اختیاران خریداران می گذارد، اصل خونه است.
در اصل خونه می توانید لذت خرید اینترنتی عسل ارگانیک را بچشید. همچنین با انتخاب این شیوه، سرعت و سهولت بیشتری را احساس خواهید کرد. ناگفته نماند فروشگاه فوق، امکان خرید عسل ارگانیک به صورت غیر مستقیم را از میان برداشته و شرایط خرید مستقیم و بی واسطه عسل طبیعی را مهیا نموده است. بنابراین همه چیز برای انجام یک خرید عالی و کم هزینه، فراهم می باشد.

نکات مهم برای تشخیص عسل ارگانیک اصل از تقلبی

پیش از اینکه اقدامات نهایی برای خرید عسل ارگانیک در تهران را انجام دهید، نیاز است به نکاتی مهم پی ببرید. نکاتی که به تشخیص عسل ارگانیک از تقلبی، کمک می کنند:

• یکی از روش های آسان برای پی بردن به اصالت عسل طبیعی، تست آن از لحاظ میزان چسبندگی است. عسل های ارگانیک، بیشتر به انگشتان می چسبند و سخت تر از آن جدا می شوند.

• با توجه به عدم برخورداری عسل ارگانیک از شیرین کننده ها، طعم آن خیلی در دهان نمی ماند. همچنین ممکن است تغییرات دما باعث تغییر در مزه آن شوند.

• قطعا با بوییدن عسل ارگانیک، به بوی گل ها و گیاهان طبیعی در آن پی خواهید برد. درست برعکس عسل های غیر ارگانیک که بوی اسانس های افزودنی از آنها احساس می شود.

مقایسه قیمت و کیفیت عسل ارگانیک در خرید آنلاین و حضوری

هر چند امکان مقایسه قیمت و کیفیت عسل ارگانیک در خریدهای حضوری وجود دارد؛ اما این امکان از طریق خرید آنلاین، بهتر و راحت تر مهیا می گردد. اگر شما برای خرید عسل ارگانیک در تهران، فروشگاه های حضوری را انتخاب کنید، باید چندین ساعت را صرف رفت و آمد کنید تا بالاخره در یک فروشگاه، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. قطعا در این حالت، خسته و کلافه شده و لذت خرید را حس نخواهید کرد.

در عوض اگر خرید آنلاین را شیوه انتخابی خود قرار دهید، به نتایجی سریع تر رسیده و دیگر نیاز به پیمودن مسافت های زیاد و صرف انرژی و زمان بابت این کار نخواهید داشت. فروشگاه های آنلاین با ایجاد وضعیت رقابتی، امکان مقایسه قیمت و کیفیت عسل ارگانیک را در سریع ترین زمان به وجود آورده اند. گاها می بینید که این فروشگاه ها قیمت ارزان تری را نسبت به فروشگاه های حضوری داشته و این اتفاق حتی با وجود کیفیت بالای محصولات آنها ممکن است رخ دهد.

نحوه خرید عسل ارگانیک در تهران

راهنمای جامع انتخاب و خرید عسل ارگانیک متناسب با نیازهای شما

پیش از خرید عسل ارگانیک در تهران، راهنمای جامعی را برای انتخاب و خرید این محصول در اختیارتان قرار خواهید داد تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خریداری کنید. به یاد داشته باشید عسل ارگانیک و طبیعی دارای چند نوع است. یکی از آنها عسل جنگلی است که به آن عسلک نیز گفته می شود. ترشحات شیرین کننده ای که از بدن حشراتی مثل شته تراوش می کنند؛ در تولید این عسل، نقش خواهند داشت. این عسل دارای میزان شیرینی اندکی است و طعم قوی و رنگ تیره آن، معرفی کننده این محصول می باشند.
عسل شهد، محصول دیگری است که از گل ها و گیاهان حاصل می گردد. ممکن است گل ها و همینطور محل تولید عسل، باعث تفاوت در انواع این محصول شوند. محصول دیگری که می توان به عنوان عسل طبیعی از آن نام برد، عسل تک گل است که صرفا از شهد یک گل حاصل می شود. محصول بعدی، عسل چند گل است که به عنوان عسل چهل گیاه هم از آن نام برده می شود. تعداد زیادی از گل ها در شکل گیری این عسل، نقش دارند.

 

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

5 % تخفیف

عسل بهار نارنج

عسل بهار نارنج محصولی تک گل است که ازشکوفه های درختان نارنج، پرتقال و نارنگی در فصل بهار به دست می آید، این عسل دارای عطر و طعمی بی نظیرو خواص درمانی فراوانی است. عسل بهار نارنج به دلیل دارا بودن مواد مغذی ارزشمند برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.

745,000 تومان
785,000 تومان
3 % تخفیف

عسل آویشن

عسل آویشن یکی از مرغوب ترین عسل های کوهی بشمار می رود که در طب سنتی به خواص و فواید آن به شدت توصیه شده است زیرا این عسل دارای ساکارز پایین و رطوبت بسیار کم است. عسل آویشن از شهد گل کوهی آویشن در مناطق ییلاقی بدست می آید.

780,000 تومان
800,000 تومان
3 % تخفیف

عسل شکوفه زرشک

عسل شکوفه زرشک یکی از محبوبترین و پرخاصیتترین عسل های ایران است که بیشتر درمناطق کوهستانی تولید می شود. این عسل از شهد گلهای زرشک تهیه شده و به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی، دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی است.

765,000 تومان
785,000 تومان
3 % تخفیف

عسل نمدار جنگلی

عسل نمدار جنگلی یک عسل خاص و پر خاصیت است، این عسل سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است و زیر شاخه ی عسل های نیمه وحشی به حساب می آید.

787,000 تومان
810,000 تومان
ارسال رایگان

معجون دوسین

معجون دوسین یک داروی شناخته شده در طب سنتی است. متخصصان طب سنتی در درمان طیف وسیعی از بیماری های گوارشی از دوسین استفاده میکنند. علاوه بر خاصیت شگفت انگیز دوسین برای معده، این معجون برای افزایش سطح ایمنی بدن نیز توصیه می شود.

480,000 تومان
2 % تخفیف

عسل گشنیز

عسل گشنیز یکی از انواع عسل است که از گلهای گیاه گشنیز تولید می شود. این نوع عسل به دلیل ویژگی های آنتی باکتریالی، ضدالتهابی و آرامبخشی که دارد، برای بهبود سلامتی و استفاده در درمان های سنتی استفاده می شود، همچنین عسل گشنیز می تواند به عنوان یک ماده ضد میکروب و مسکن طبیعی عمل کند و در کاهش التهابات و تسکین علائم برخی از بیماری ها و مشکلات جسمانی موثر باشد.

663,000 تومان
678,000 تومان
ارسال رایگان

شاه انگبین

شاه انگبین همان ژل رویال است که با عسل طبیعی برای حفظ خواص و ارسال آن به تمام نقاط کشور ترکیب شده است. ژل رویال باید در دمای 4 درجه نگهداری شود و همین موضوع امکان ارسال به مناطق دورتر را محدود می کند اما عسل به عنوان یک ماده آنتی باکتریال اجازه فاسد شدن به ژل رویال را نمی دهد و تمام خواص منحصر به فرد این ماده ارزشمند را حفظ می کند. از خواص شاه انگبین می توان به بالا بردن سطح انرژی بدن و افزایش میل جنسی در آقایان و بانوان اشاره کرد.

690,000 تومان
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.