خرید عسل طبیعی کوهستان های مازندران

خرید عسل طبیعی کوهستان/ خواص و فواید عسل طبیعی کوهستان/ چرا عسل طبیعی کوهستان بهترین انتخاب است؟ / نکات مهم در خرید عسل طبیعی کوهستان/قیمت‌گذاری و مقایسه قیمت..

درخواست مشاوره:  خرید عسل طبیعی کوهستان های مازندران

عسل طبیعی کوهستان به نوعی عسل گفته می شود که از ارتفاعات بالای 800 متر استخراج خواهد شد. این نوع عسل طبیعی نه تنها فواید بسیار زیادی برای سلامت عمومی بدن دارد، بلکه می تواند با داشتن ترکیبات مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و ... نقش بسیار مهمی را در حفظ سلامت عمومی بدن ایفا کند. با خرید عسل طبیعی کوهستان و مصرف منظم آن، می توانید از بروز بیماری های جدی جلوگیری کنید. داشتن ترکیبات مغذی در این عسل ها از یک طرف باعث بهبود خواص آن ها خواهد شد، از یک طرف دیگر خرید آن ها با ارزش تر می کند.

خرید عسل طبیعی کوهستان های مازندران

چرا عسل طبیعی کوهستان بهترین انتخاب است؟ 

عسل کوهستان نوعی عسل طبیعی است که از گل های کوهی و پوشش گیاهی دامنه و ارتفاعات مختلف بدست می آید. این نوع عسل دارای رنگ کهربایی تیره و بافت بسیار غلیظی است. عسل کوهستان منبع عالی کربوهیدرات است و شهد آن از ساکارز و آب تشکیل شده و می تواند فواید بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. این عسل به دلیل اینکه از ارتفاعات مختلف بدست آمده می تواند نقش بسیار مهمی را در سلامت عمومی بدن ایفا کند. ترکیبات مفید و عطر و بوی طبیعی این نوع عسل، خاصیت آن را چندین برابر کرده است. عسل طبیعی حاوی  اسیدهای فنولیک و فلاونوئیدها است که هر کدام سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی و فلانوئیدهای مختلف هستند. 
دلیل اینکه می گوییم عسل طبیعی کوهستان یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند از خواص عسل بهره مند شوند، به کار رفتن مواد معدنی، ویتامین ها و ترکیبات مغذی در این عسل است. به طوری که طبق بررسی های انجام شده، عسل طبیعی کوهستان حاوی ویتامین B6، نیاسین، تیامین، آهن، مس، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، منگنز و ترکیبات مختلف دیگری است که هر کدام می توانند نقش بسیار مهمی را در سلامت عمومی بدن ایفا کنند. بنابراین، اگر برای شما مهم است که عسل های طبیعی کوهستان را برای رسیدن به بهترین فواید و اثربخشی مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد ما خرید این نوع عسل با خواص متنوع است.

چرا عسل طبیعی کوهستان بهترین انتخاب است؟
 خواص و فواید عسل طبیعی کوهستان

با خرید عسل طبیعی کوهستان می توانید از خواص این نوع عسل بهره مند شوید. بدون شک عسل های طبیعی کوهستان می توانند فواید زیادی برای بدن داشته باشند، اما باید قبل از خرید این عسل ها حتما در مورد خواص آن ها تحقیق کنید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. 

• بهبود عملکرد حافظه 

عسل طبیعی کوهستان دارای مواد طبیعی و مغذی مفیدی است که می توانند برای سیستم حافظه انسان گزینه بسیار خوبی باشند. این نوع عسل باعث افزایش قدرت حافظه می شود. افرادی که همیشه کارهای روزمره خودشان را فراموش می کنند، هر روز از عسل کوهستان استفاده نمایند تا از خواص آن بهره مند شوند.

• کمک به کاهش علائم بیماری های پوستی 

با خرید عسل طبیعی کوهستان می توانید علائم بیماری های پوستی را برطرف کنید. این نوع عسل دارای ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات مغذی مختلفی است که هر کدام می توانند از بروز مشکلات پوستی پیشگیری کنند. علاوه بر این، این عسل می تواند به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده طبیعی برای بدن مورد استفاده قرار گیرد. 

• درمان زخم معده 

عسل دارای شاخص گلیسمی پایین بوده و قند آن می تواند در جریان خون جذب شود. عسل طبیعی کوهستان می تواند برای هضم غذا و مشکلات ناشی از معده گزینه بسیار خوبی باشد. برای درمان زخم معده و مشکلات گوارشی، استفاده از عسل طبیعی کوهستان توصیه می شود. این نوع عسل می تواند با خاصیت آنتی باکتریایی خود، زخم معده و سوزش ناشی از آن را برطرف کند. 

• تقویت قوای جنسی 

عسل طبیعی کوهستان می تواند برای افرادی که نیاز به تغذیه مناسب برای تقویت قوای جنسی خودشان دارند، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. این نوع عسل برای درمان ناتوانی جنسی و افزایش قوای جنسی بسیار مفید است. افرادی که میل جنسی کمی دارند و نمی توانند زندگی زناشویی خوبی داشته باشند، کافیست که از عسل طبیعی کوهستان به صورت منظم استفاده کنند. 

• درمان آسم و تنگی نفس 

با خرید عسل طبیعی کوهستان می توانید تنگی نفس، سرفه و خس خس سینه را برطرف کنید. این عسل نقش بسیار مهمی را در کنترل علائم آسم ایفا می کند. افرادی که علائم آسم مانند احساس تنگی نفس، درد و بی حالی را تجربه می کنند، می توانند از عسل طبیعی به عنوان یک عامل درمانی کمک بگیرند. 

• کمک به کاهش عوارض شیمی

درمانی شیمی درمانی به عنوان یکی از روش های تهاجمی و سخت برای بدن شناخته می شود. این روش تهاجمی می تواند باعث از بین بردن سلول های سرطانی گردد. فردی که تحت درمان شیمی درمانی قرار می گیرد، باید روزانه از عسل طبیعی استفاده کند. با مصرف 2 قاشق غذاخوری عسل طبیعی می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. 

•کمک به سلامت عمومی زنان 

با خرید عسل طبیعی کوهستان می توانید یک راه حل مناسب برای تسکین عفونت های زنانه پیدا کنید. این نوع عسل به دلیل کمیاب و مرغوب بودن، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای قوای جسمی بانوان باشد. بانوانی که میل جنسی کمی دارند، می توانند با عسل های طبیعی کوهستان طبع گرم مشکل خود را برطرف کنند.

خواص و فواید عسل طبیعی کوهستان
 نکات مهم در خرید عسل طبیعی کوهستان

در صورتی که قصد خرید عسل طبیعی کوهستان را دارید، باید حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. در این صورت خیالتان از بابت ترکیبات موجود در عسل و خواص هر کدام از آن ها راحت خواهد بود. علاوه بر این موضوع، می توانید به نکات زیر نیز برای خرید عسل طبیعی کوهستان توجه داشته باشید و با خیالی آسوده این عسل های طبیعی را مورد استفاده قرار دهید. 

• مواد موجود در عسل طبیعی را بررسی کنید تا متوجه شوید عسل خالص بوده و با سایر شیرین کننده ها مخلوط نشده است.

• به دنبال مصرف عسلی باشید که در یک مکان یا منطقه خاص تولید می شود. در این صورت مطمئن هستید که عسل کیفیت بالایی دارد. 

• در مورد تولید کننده عسل طبیعی و زنبوردار تحقیق کنید. هیچ گاه فقط به دلیل تبلیغات این عسل ها را خریداری نکنید. 

• به دنبال یک نوع عسل حرارت داده نشده و پاستوریزه نشده باشید تا خواص زیادی برای بدن داشته باشد. 

• عسل را بچشید تا متوجه شوید طعم خوبی دارد.


تأثیر محیط زیست کوهستان بر کیفیت عسل طبیعی

محیط زیست کوهستان یکی از مهم ترین عوامل موثر روی کیفیت عسل طبیعی است. همانطور که اشاره کردیم، عسل های کوهستان از ارتفاع بیشتر از 800 متر برداشت می شوند. خواص این عسل ها از یک طرف وابسته به کیفیت آن ها است، از یک طرف دیگر وابسته به محیط زیست کوهستان است. هر چقدر در کوهستان گیاهان غنی تر و ارگانیک تر وجود داشته باشند، عسل کیفیت بالاتر و طعم و مزه بسیار بهتری خواهد داشت. 
افرادی که در زمینه خرید عسل طبیعی کوهستان متخصص هستند، می دانند که عسل های طبیعی که از ارتفاعات بالاتر برداشت می شوند، عطر و طعم قوی تر نسبت به عسل های طبیعی دارند که در ارتفاعات پایین هستند. محیط زیست کوهستان روی نوع گیاهان کاشته شده نیز تاثیر زیادی دارند. به گونه ای که اگر یک گونه گیاهی خاص در کوهستان وجود داشته باشد، عسل نیز با همان گونه گیاهی استخراج خواهد شد.

نکات مهم در خرید عسل طبیعی کوهستان
 قیمت‌گذاری و مقایسه قیمت عسل طبیعی کوهستان

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید عسل طبیعی کوهستان به آن توجه داشته باشید، قیمت است. طبیعتا قیمت عسل های طبیعی به عنوان یکی از معیارهای اصلی برای خرید این عسل ها شناخته می شود. به طور کلی، به دلیل اینکه شرایط زنبورداری برای برداشت عسل های طبیعی کوهستان کمی سخت است، قیمت این عسل ها نسبت به سایر عسل های موجود در بازار پایین تر می باشد. محل کندو و دردسترس بودن عسل عامل مهمی در قیمت گذاری عسل طبیعی کوهستان است. 
عموما عسل کوهستان به دلیل داشتن طعم منحصر به فرد، فواید سلامتی و کمیاب بودن، گران تر سایر عسل های موجود در بازار است. با این حال برخی از عسل های طبیعی که در ارتفاعات بسیار بالا برداشت می شوند، بسیار گران تر از عسل های طبیعی کوهستان هستند که در ارتفاعات پایین هستند. البته گاهی اوقات فروشندگان عسل های طبیعی کوهستان بدون دلیل قیمت این عسل ها را افزایش می دهند. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از کلاهبرداری، حتما عسل های طبیعی کوهستان را از مراکز معتبر سفارش دهید تا بدون دلیل هزینه زیاد برای خرید عسل طبیعی کوهستان پرداخت نکنید. 


سخن پایانی

در این مقاله در مورد خرید عسل طبیعی کوهستان و فواید این نوع عسل با شما صحبت کردیم. به دلیل اینکه عسل کوهستان یک عسل بسیار ناب و پرفایده است، می تواند نقش بسیار مهمی را در سلامت عمومی بدن ایفا کند. به طوری که اگر به اندازه از آن استفاده کنید، شاهد جلوگیری از بروز بیماری های مختلف خواهید بود و حتی می توانید از خطر ابتلا به بیماری های جدی نیز جلوگیری کنید. در صورت نیاز به خرید عسل طبیعی کوهستان با بهترین کیفیت می توانید از سایت اصل خونه کمک بگیرید. به دلیل اینکه سایت اصل خونه مرجع اصلی فروش انواع عسل های طبیعی است، همواره به کیفیت محصولات توجه ویژه ای دارد.   

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

3 % تخفیف

عسل آویشن

عسل آویشن یکی از مرغوب ترین عسل های کوهی بشمار می رود که در طب سنتی به خواص و فواید آن به شدت توصیه شده است زیرا این عسل دارای ساکارز پایین و رطوبت بسیار کم است. عسل آویشن از شهد گل کوهی آویشن در مناطق ییلاقی بدست می آید.

780,000 تومان
800,000 تومان
3 % تخفیف

عسل شکوفه زرشک

عسل شکوفه زرشک یکی از محبوبترین و پرخاصیتترین عسل های ایران است که بیشتر درمناطق کوهستانی تولید می شود. این عسل از شهد گلهای زرشک تهیه شده و به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی، دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی است.

765,000 تومان
785,000 تومان
3 % تخفیف

عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه کوهی از شهد گیاهان کوهی که عمدتا دارویی هستند بدست می آید این نوع عسل به دلیل تنوع گیاهی بالا حاوی ترکیبات غنی و مواد آلی بی نظیری می باشد. رطوبت پایین و ساکارز زیر 2 درصد یکی از ویژگی های مهم در عسل چهل گیاه است.

785,000 تومان
810,000 تومان

سوالات متداول:

عسل آویشن/ عسل شکوفه زرشک/ عسل چهل گیاه عسل های خاص کوهستان های مازندران می باشد
عسل کوهستان‌های مازندران به دلیل پوشش گیاهی متنوع و شرایط آب و هوایی مناسب، دارای خواص بی‌نظیری است که آن را از سایر عسل‌ها متمایز می‌کند.
بله، عسل کوهستان‌های مازندران به دلیل خواص ضد باکتریایی و تغذیه‌ای بالا، برای مصارف درمانی و تقویتی مناسب است.
بهترین زمان برای خرید عسل تازه معمولاً در فصل تابستان و اوایل پاییز است که عسل تازه برداشت شده و در دسترس است.
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.