خرید عسل طبیعی گون مستقیم از زنبوردار

عسل طبیعی گون با کیفیت عالی، مستقیم از زنبوردار. خواص درمانی فوق‌العاده، طعم بی‌نظیر. تخفیف ویژه برای خرید آنلاین. ارسال سریع به سراسر کشور.

درخواست مشاوره: خرید عسل طبیعی گون مستقیم از زنبوردار

چگونه می‌توان عسل گون اصل را شناسایی کرد؟

عسل خالص در طول تاریخ به عنوان یک داروی مهم و تاثیرگذار مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین فواید بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد اما لازم است بدانید که این فواید متعلق به عسل خالص است نه عسل مصنوعی. برای خرید عسل طبیعی گون ابتدا باید ویژگی های آن را بشناسید و توانایی تشخیص آن را از عسل تقلبی داشته باشید. در ابتدا باید بدانید که عسل مصنوعی با مواد شیمیایی و ترکیبات مصنوعی تولید شده است. این محصولات اغلب حاوی قند، گلوکز و نشاسته فراوان اند. در نگاه اول، عسل تقلبی و عسل طبیعی گون ممکن است یکسان به نظر برسند. با روش های زیر می توانید به اصل بودن عسل گون پی ببرید:

  • برای تشخیص انواع عسل طبیعی گون مقدار کافی از آن را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو بریزید. آن را به مدت 40 ثانیه حرارت دهید. اگر عسل طبیعی باشد سریعا بافت کاراملی پیدا می کند؛ در حالی که سطح عسل مصنوعی حباب می زند.
  • یک تکه کاغذ در دست بگیرید، مقداری عسل اضافه کنید و ببینید آیا کاغذ را خیس می کند یا نه. عسل خالص به همان شکل باقی می ماند و برخلاف مصنوعی کاغذ را خیس نمی کند.

( ابته این دو روش به هیچ عنوان اصولی نیست و ما صرفا روش هایی که در سطح جامعه مرسوم هست را بازگو کردیم و تشخیص عسل طبیعی گون فقط در آزمایشگاه امکان پذیر است)

خرید عسل طبیعی گون

مزایای خرید عسل طبیعی گون از زنبوردار مستقیم

قرن هاست که عسل در دنیای تغذیه و طب جایگزین جایگاه برجسته ای را به خود اختصاص داده است. این محصول فقط یک شیرین کننده خوشمزه نیست، بلکه ماده ای مملو از فواید سلامتی و آنتی بیوتیک است. حال به نظر شما، خرید مستقیم عسل از زنبوردار مزایایی دارد؟

آیا خرید عسل گون از کارخانه ها به معنی تضمین کیفیت محصول است؟ مسلما خیر. این در حالی است که زنبوردار عسل طبیعی گون را با کیفیت تضمین شده ای در اختیار مشتریان قرار می دهد. بدین ترتیب می توانید با اعتماد کامل از زنبوردار خرید کنید. امروزه در کارخانه، انواع نگهدارنده و افزودنی های مصنوعی به عسل اضافه می کنند. مصرف این نگهدارنده های مصنوعی در طولانی مدت سلامت بدن را دچار آسیب می کند.

خرید عسل طبیعی گون از زنبوردار کمک می کند تا با تمامی ویژگی ها، مزایا و خواص محصول آشنا شوید. زنبورداران می‌ توانند اطلاعات دقیقی درباره نوع عسل، روش‌های تولید و خواص آن ارائه دهند. با کمک این اطلاعات می توانید انتخاب بهتری داشته باشید و عسل مرغوبی را تهیه کنید.

بهترین انواع عسل

اهمیت ارتباط مستقیم با زنبوردار برای خرید عسل

اگر بخواهیم با خودمان روراست باشیم، این روزها عسل های کارخانه ای تقلبی جای انواع عسل طبیعی گون را گرفته اند. این در حالی است که زنبورداران با تلاش و سختی فراوان به تولید عسل طبیعی می پردازند. با خرید و مصرف عسل تقلبی نه تنها بدن خود را دچار آسیب می کنید، بلکه ضربه مهلکی نیز به صنعت زنبورداری وارد خواهید کرد. خرید و ارتباط مستقیم با زنبوردار مزایای بسیار زیادی دارد:

  • زنبوردار عسل را با درجه خلوص و کیفیت تضمین شده ای به فروش می رساند.
  • با خرید عسل طبیعی گون از زنبوردار، یک اقتصاد محلی و کوچک را مورد حمایت قرار می دهید.
  • عسل های تولید شده توسط زنبورداران محلی، معمولا تنوع زیادی در عطر و طعم دارند.

نکات مهم در انتخاب زنبوردار معتبر برای خرید عسل گون

بسیاری از افراد عسل طبیعی گون را به عنوان ماده ای شفابخش و دارویی معجزه گر می شناسند. بسیاری از پزشکان و محققان دریافته اند که عسل گون می تواند بسیاری از امراض و مشکلات بدن را درمان کند. البته این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که بتوانید عسل گون اصل را تهیه کنید. برای تهیه عسل طبیعی گون، ابتدا باید زنبوردار معتبر و متخصصی را پیدا کنید.

بررسی تجربه و سابقه زنبوردار می تواند شما را در خرید عسل طبیعی گون یاری برساند. هرچه زنبوردار تجربه بیش تری داشته باشد، عسل باکیفیت تری را تولید می کند. زنبوردارانی که سال ها در این عرصه فعالیت داشته اند، اغلب با روش های استاندارد و بهینه اقدام به تهیه عسل می نمایند.

کیفیت عسل گون

چگونه از اصالت عسل گون هنگام خرید از زنبوردار مطمئن شویم؟

هنگام خرید عسل طبیعی گون، اولین قدم برای اطمینان از کیفیت آن، اعتماد به زنبوردار است. بدون تردید زنبوردارانی که از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند، عسل گون اصل را به مشتریان خود ارائه می کنند. البته برای اینکه هنگام خرید از اصالت عسل گون مطمئن شوید، باید به برخی نکات توجه کنید.

_ اطلاعات خود را در مورد زنبوردار گسترش دهید. پیش از خرید عسل طبیعی گون، از زنبوردار شناخت کاملی به دست بیاورید. بنابراین، بهتر است زنبورداری را انتخاب کنید که:

  • مجوزهای لازم را داشته باشد.
  • به صورت رسمی و قانونی فعالیت کند.
  • در زمینه تولید عسل گون شناخته شده باشد.

مزایای عسل طبیعی گون نسبت به عسل‌های صنعتی

قبل از خرید عسل باید تفاوت میان انواع نمونه های طبیعی با محصولات مصنوعی و تقلبی را دانست. عسل مصنوعی و تقلبی بر خلاف عسل طبیعی، مشکلات و مضرات زیادی را برای سلامتی به همراه دارد. از آنجایی که بسیاری از کارخانه ها به عسل صنعتی آب و شکر اضافه می کنند، فواید و مزایا جای خود را به مضرات داده اند. بنابراین در ادامه به تفاوت مزایای عسل طبیعی گون و عسل های صنعتی می پردازیم:

  • عسل طبیعی گون به طور مستقیم از شهد گل های گون تولید می شود و کاملا طبیعی است. این در حالی است که عسل های صنعتی به واسطه شکر فراوان، گلوکز و مواد غیر طبیعی ساخته شده اند.
  • جالب است بدانید که عسل طبیعی به واسطه آنتی اکسیدان های خود، خواص دارویی دارد. در مقابل عسل مصنوعی و تقلبی نمی تواند فواید دارویی داشته باشد زیرا فاقد آنتی اکسیدان و انواع ویتامین است.
  • عطر و طعم عسل های طبیعی را به هیچ عنوان نمی توان با عسل های مصنوعی مقایسه کرد. این عطر و طعم از شهد گل ها نشات می گیرند و با هیچ افزودنی نمی توان آن ها را تولید کرد.

خرید عسل گون

روش‌های تهیه و نگهداری صحیح عسل گون برای حفظ کیفیت

انتخاب بهترین روش برای نگهداری عسل باعث می شود که این محصول تا مدت زیادی بدون خراب شدن ماندگاری داشته باشد. به خصوص اینکه عسل محصول گران قیمتی است و باید آن را تا جایی که ممکن است نگهداری کنیم. راه ها و روش های زیادی برای این کار وجود دارد که می توانید در ادامه مطالعه کنید:

  • عسل باید در ظرف دربسته نگهداری گردد تا هیچ باکتری وارد آن نشود. باکتری پس از ورود به عسل شروع به تکثیر کرده و در نتیجه بافت آن را خراب می کند.
  • قاشقی که برای برداشتن عسل استفاده می شود باید خشک باشد تا رطوبت وارد ظرف نشود. همچنین قاشق نباید جنس فلزی داشته باشد زیرا باعث اکسیداسیون عسل می شود.
  • از قرار دادن عسل در دمای بالا یا گرم کردن آن در مایکروویو خودداری کنید.

نقش فصول سال در تولید و کیفیت عسل گون

آیا تا به حال به شیوه تولید عسل توجه کرده اید؟ هر عسل با استفاده از شهد یک گیاه تولید می شود. انواع عسل طبیعی گون با استفاده از شهد گیاه گون به تولید می رسند. مسلم است که شرایط تولید عسل طبیعی گون، به وضعیت کاشت و میزان رشد گیاه گون بستگی دارد. برای همین نمی توان نقش فصول سال را در تولید و میزان کیفیت عسل نادیده گرفت.

از آن جایی که زمان گلدهی گیاه گون از اواخر فصل بهار شروع می شود، در این زمان تولید عسل گون نیز رونق دارد. زنبوردارانی که به تولید انواع عسل گون می پردازند، در فصل بهار و اوایل تابستان دست به کار می شوند. معمولا اوایل تابستان تا پایان ماه شهریور، زمان مناسبی برای تولید و برداشت عسل گون است.

بهترین عسل گون

تفاوت‌های قیمت عسل گون در بازار و خرید مستقیم از زنبوردار

شما ترجیح می دهید خرید عسل طبیعی گون را مستقیم از زنبوردار انجام دهید یا آن را از بازار واسطه ای تهیه کنید؟ بدون شک هیچ فردی دوست ندارد برای خرید عسل مبلغ گزافی پرداخت کند. معامله عسل در بازارهای واسطه ای با قیمت های نجومی و غیرقابل باوری انجام می شود. این در حالی است که زنبوردار پس از تحمل زحمت و مشقت های فراوان، عسل را با قیمتی منصفانه عرضه می کند.

انواع عسل طبیعی گون پس از تولید توسط زنبوردار به بازار خرید و فروش وارد می شوند. در این مواقع، واسطه گران سودجو با قیمت گذاری های ناعادلانه، تعادل خرید و فروش عسل را به هم می ریزند. در چنین مواقعی خرید مستقیم عسل از زنبوردار می تواند تا حدود زیادی هزینه های واسطه گری را کاهش دهد. همچنین زنبوردار عسل واقعی و باکیفیت را به شما عرضه می کند، در حالی که واسطه گر ممکن است عسل تقلبی را به فروش برساند.

نکات بهداشتی و ایمنی در خرید و مصرف عسل طبیعی گون

اگر می خواهید سلامتی بدنی خود را در طول زندگی حفظ کنید، مصرف عسل طبیعی گون را در اولویت قرار دهید. برای اینکه مطمئن شوید کیفیت عسل گون در بالاترین سطح خود قرار دارد، باید برخی نکات بهداشتی و ایمنی را مورد توجه قرار دهید.

پیش از خرید عسل طبیعی گون مطمئن شوید که بسته بندی درستی دارد. بسیاری از باکتری ها در اثر بسته بندی نامناسب در سطح عسل رشد می کنند. به منظور جلوگیری از این موضوع، بهتر است که از شیوه بسته بندی و ارسال عسل اطمینان کسب نمایید. سعی کنید حتی الامکان از خرید عسل هایی که بسته بندی غیراستانداردی دارند خودداری کنید.

به نشانه ها و کیفیت عسل گون بیش از سایر عوامل توجه کنید. به طور کلی عسل دارای رنگ طلایی و غلظت متعادل است. اگر عسل رنگی بسیار تیره و غلظتی اندک دارد بدون شک مصنوعی و تقلبی است. همچنین غلظت بیش از حد عسل نشانگر وجود مقادیر زیادی گلوکز و قند مصنوعی در آن است.

 

 

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

ارسال رایگان

عسل گون

عسل گون با خصوصیات زیستی گوناگون و ویژگی‌های فراوان، یکی از عسل‌های محبوب و مرغوب در بازار جهانی است. با توجه به ویژگی‌های پزشکی و مذاق منحصر به فرد آن، عسل گون به عنوان یک منبع طبیعی از ارزش غذایی و بهداشتی شناخته می‌شود. از این رو، توصیه می‌شود که افراد مصرف ‌کننده و علاقه‌ مندان به عسل، با تهیه و تجربه عسل گون، از خواص منحصر به فرد این محصول لذت ببرند.

684,000 تومان

سوالات متداول:

برای اطمینان از اصالت عسل گون، آن را از زنبورداران معتبر یا فروشگاه‌های تخصصی خریداری کنید. عسل گون اصل دارای بافت غلیظ، رنگ کهربایی تیره و عطر مخصوص است. همچنین می‌توانید گواهی آزمایشگاهی محصول را درخواست کنید.
بله، بسیاری از تولیدکنندگان معتبر امکان خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور را فراهم کرده‌اند. هنگام سفارش، اطمینان حاصل کنید که بسته‌بندی مناسب برای حفظ کیفیت عسل در طول حمل و نقل استفاده می‌شود.
قیمت عسل گون بسته به کیفیت و منطقه تولید متغیر است. معمولاً خرید عمده می‌تواند تا ۲۰٪ ارزان‌تر باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق و تخفیف‌های احتمالی، با کارشناس فروش از قسمت تماس باما تماس بگیرید یا به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید.
مشتریان عسل خونه این امکان را دارند که هنگام خرید، یک بسته 100 گرمی تست از همان محصول را دریافت کنند و بعد از مصرف عسل تست در صورت رضایت داشتن محصول اصلی را باز کرده و نوش جان کنند.
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.