خرید عسل کوهی اصل به صورت آنلاین

ویژگی‌های عسل کوهی اصل / مزایای خرید آنلاین عسل کوهی: راحتی، تنوع و مقایسه قیمت‌ها / نکات مهم برای اطمینان از اصالت عسل کوهی در خرید آنلاین / راهنمای خرید عسل..

درخواست مشاوره:  خرید عسل کوهی اصل به صورت آنلاین

عسل که در گروه بهترین فرآورده های غذایی جای گرفته است، از لحاظ میزان خلوص و اصالت، درجات مختلفی دارد. بعضی از انواع آن دارای خلوص بیشتری بوده و برخی دیگر، کمتر از این ویژگی بهره برده اند. قطعا عسلی که خالص تر است و در شرایط بهتری تولید شده، ارزش مصرفی بالاتری دارد و می بایست به مصرف چنین محصولی، توجه بیشتری نشان دهیم. یکی انواع عسل که اصالت و خلوص را با خود به یدک می کشد؛ عسل کوهی است. اگر خواستار خرید عسل کوهی اصل هستید، می بایست به نکات و موضوعاتی مهم، پیش از خرید پی ببرید.

چگونه عسل کوهی اصل بخریم

ویژگی‌های عسل کوهی اصل: چگونه آن را تشخیص دهیم؟

شاید تصور کنید شناسایی عسل کوهی اصل، کار چندان ساده ای نیست و به حضور یک کارشناس برای تشخیص اصالت این محصول، نیاز می باشد. اما بهتر است خیلی به خود سخت نگیرید؛ چرا که روش های مناسبی وجود دارند که حتی بدون حضور یک کارشناس و تنها با اتکا به آنها می توان به اصالت عسل کوهی پی برد و آن را خریداری نمود. در ادامه، شیوه هایی که به این کار می آیند را نام خواهیم برد:

برای شناخت عسل کوهی، کافیست کمی به طعم آن اعتماد کنید:

یکی از ویژگی های برجسته ای که در عسل کوهی وجود دارد و به شناخت بهتر آن کمک می کند؛ برخورداری از یک طعم ملایم است. اگر پس از خوردن عسل، این ملایمت را احساس نکردید و متوجه شیرینی بیش از حد آن شدید، باید اول از همه به اصالت عسل شک کنید. عسل کوهی ابدا چنین مشخصه ای ندارد و با طعم ملایم خود، شما را از این موضوع، آگاه می سازد که با یک عسل طبیعی روبرو هستید.

همانطور که طعم عسل را می چشید، آن را عطر کنید:

بافت های گیاهی که در مجاورت و نزدیکی درختان کندو رشد می کنند؛ منبع اصلی جهت تغذیه زنبورهای عسل محسوب می شوند. این موضوع باعث شده تا عسل کوهی به دست آمده از این بافت های گیاهی، کمی معطر باشد. لذا با عطر کردن عسل به این ویژگی پی برده و در نهایت، موفق به خرید عسل کوهی اصل خواهید شد.
 

کیفیت حتی با چشم غیر مسلح هم قابل درک است:

برای پی بردن به کیفیت عسل کوهی اصل، نیاز نیست حتما از چشمان مسلح استفاده کنید. کافیست نگاهی کلی به این عسل بیندازید، آنگاه متوجه کیفیت و خلوص بالای محصول خواهید شد. حقیقت این است که عسل کوهی اصل تحت شرایط طبیعی تولید شده و زنبورهایی که در جریان شکل گیری عسل نقش دارند؛ بدون تحمل استرس و فشار، آن را تولید می کنند.

همچنین مدت زمانی که صرف تولید این عسل می شود، در مقایسه با مدت زمان تولید عسل های غیر طبیعی، بیشتر است. قطعا این موضوع هم در کیفیت عسل تاثیرگذار بوده و باعث ارتقاء کیفیت این محصول می شود.

مزایای خرید آنلاین عسل کوهی: راحتی، تنوع و مقایسه قیمت‌ها

خرید عسل کوهی اصل به شیوه های مختلف امکان پذیر گردیده است. شیوه ای که بیش از همه مورد توجه بوده و مورد استقبال خریداران واقع شده است، خرید آنلاین می باشد. قطعا با انتخاب این شیوه به مزایایی دست می یابید که در روش های حضوری، دستیابی به آن مزایا ممکن نیست و یا خیلی سخت تر خواهد بود. در ادامه به بررسی مزایای خرید آنلاین عسل کوهی اشاره کرده ایم. قطعا با خواندن این مزایا، از این پس، شیوه خرید آنلاین عسل را در پیش خواهید گرفت:

خرید انلاین عسل کوهی
مهمترین مزیت خرید عسل کوهی اصل به صورت آنلاین:

با توجه به افزایش مشغله های زندگی در این روزها، فرصت انجام خیلی از کارها به صورت حضوری از ما سلب شده است. فرصتی که می توان آن را به طرق دیگری امتحان کرد. مثلا اگر قرار باشد خرید عسل کوهی اصل انجام دهید و فرصت انجام این کار به روش حضوری را نداشته باشید؛ می توانید این امر را به شیوه ای راحت تر انجام دهید. برای این کار کافیست وارد سایت های معتبر فروش عسل کوهی اصل شده و آنجا به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازید.
سایت ها فرصتی را به خریداران امروزی داده اند که بتوانند حتی با وجود مشغله های روزمره، خرید راحت و سریعی را تجربه کنند. پس به جای اینکه ساعت ها وقت خود را صرف گشتن در فروشگاه های فیزیکی کنید و بابت این کار، انرژی صرف نمایید؛ می توانید نصف همان انرژی را گذاشته و با ورود به سایت های فروش آنلاین عسل، زودتر به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید.

برخورداری از تنوع بالای محصول به هنگام خرید آنلاین عسل:

خرید عسل کوهی اصل به صورت آنلاین، این اجازه را به شما می دهد که بگردید و از میان محصولات متنوع، عسلی را انتخاب کنید که به انتظارات شما نزدیکتر است. در فروشگاه های آنلاین، محصولات متنوعی وجود دارند که هر کدام با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان، طبقه بندی شده اند. این تنوع باعث می شود تا خریدار، تجربه لذت بخشی را از خرید عسل کوهی اصل کسب نماید.

مقایسه قیمت ها، مهمترین مزیت:

اگرچه مزایای خرید عسل کوهی اصل به صورت آنلاین، بسیار است؛ اما مهمترین مزیتی که می توان با انتخاب این شیوه به آن دست یافت، مقایسه قیمت ها می باشد. پس از جستجو در میان فروشگاه های آنلاین عسل می توانید قیمت ها را ببینید؛ آنها را مقایسه کنید و در آخر، محصولی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمتی، متناسب با مقدار پول موجود در جیب شما باشد.

نکات مهم برای اطمینان از اصالت عسل کوهی در خرید آنلاین

خیلی از خریداران به دلیل ناآگاهی و یا تصورات غلطی که دارند؛ از خرید عسل کوهی به صورت آنلاین امتناع می کنند. مثلا یکی از تصورات آنها این است که ممکن است با انتخاب شیوه خرید آنلاین نتوانند آنطور که باید به تشخیص اصالت عسل بپردازند و به اطمینان کافی در این باره دست یابند. البته تا حدودی می توان به خریداران حق داد؛ به هر حال خرید آنلاین یک محصول، ممکن است ریسک هایی را به همراه داشته باشد. البته اگر این خرید، آگاهانه صورت گیرد، درصد این ریسک ها را به شدت کاهش داده و به یک خرید رضایت بخش منجر می گردد.

در این راستا تصمیم گرفتیم تا نکات مهمی را بازگو کنیم. نکاتی که به نتیجه ای همچون اطمینان از اصالت عسل کوهی در خرید آنلاین ختم می شوند:

داخل بسته بندی مناسب:

توجه به نوع بسته بندی عسل می تواند نقش بسزایی در انتخاب صحیح این محصول داشته باشد. معمولا عسل های کوهی درون ظروف سفالی، جار و شیشه ای قرار گرفته و در این صورت دچار فساد و خرابی نمی شوند.

قیمت، ساده ترین راه برای اطمینان از اصالت عس کوهی:

اگر هنگام خرید عسل کوهی اصل به قیمت این محصول توجه کنید؛ خواهید دید که تفاوت فاحشی با قیمت سایر عسل های موجود دارد. بدیهی است با توجه به شرایط تولید دشوار عسل و محدودیت هایی که در این خصوص وجود دارد؛ قیمت این محصول دچار روند افزایشی گردد.

نظرات و رضایت سایر خریداران:

با بررسی نظرات و درصد رضایت خریدارانی که تجربه خرید عسل کوهی اصل از سایت مورد نظر شما را داشته اند؛ می تواند اطمینان از خرید این محصول را در شما ایجاد نماید. قطعا خریدارانی که راضی باشند؛ رضایت خود را با نظرشان اعلام می کنند.

خرید اینترنتی عسل کوهی اصل

مقایسه قیمت و کیفیت انواع عسل کوهی موجود در بازار آنلاین

اگرچه عسل کوهی یک محصول باکیفیت است و ارزش غذایی شگرفی را به همراه دارد؛ اما این بدان معنا نیست که همه انواع آن دارای درجات مشابهی از قیمت و کیفیت هستند. چه بسا برخی از انواع عسل کوهی، کیفیت بیشتر و به نسبت آن قیمت بالاتری داشته باشند و بعضی دیگر نیز دارای کیفیتی متوسط و قیمتی شبیه به آن باشند.
اگر کیفیت بالایی را از عسل کوهی انتظار دارید، باید بهای بیشتری را بابت خرید این محصول بپردازید. در ادامه، انواع عسل کوهی موجود در بازار آنلاین را نام خواهیم برد که هر کدام در درجات متفاوتی از قیمت و کیفیت قرار گرفته اند:

  •  عسل وحشی: دارای کیفیت و قیمت بسیار بالا
  • عسل چهل گیاه: دارای بالاترین کیفیت و قیمت
  • عسل مرکبات: با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین عسل
  • عسل کتیرا: قابل قبول از لحاظ کیفیت و قیمت
  • عسل اقاقیا: دارای قیمت و کیفیت مطلوب
  • عسل گون: دارای کیفیت و قیمت مناسب
  • عسل آویشن: کیفیت و قیمت عالی
  • عسل رازیانه: کیفیت و قیمت باور نکردنی


راهنمای گام به گام خرید امن و مطمئن عسل کوهی از اینترنت

در این بخش به ذکر مراحل لازم برای خرید امن و مطمئن عسل کوهی از اینترنت خواهیم پرداخت:

گام اول:

ابتدا فروشگاه های اینترنتی معتبر را یافته و سپس وارد مراحل خرید عسل کوهی اصل شوید. برای پیدا کردن فروشگاه معتبر ابتدا حتما به صفحه درباره ما رفته و اطلاعات مربوط به مجموعه را ارزیابی کنید و سپس به صفحه تماس با ما رفته و میزان بزرگی مجموعه را اعتبار سنجی کنید زیرا هرچقدر مجموعه معتبر تر و بزرگتر باشد یعنی در بازار جای مهم تری دارد.

گام دوم:

پس از پیدا کردن مرجع مناسب، بررسی های لازم را راجع به محصولی که مد نظرتان است، به عمل آورید و سپس نظرات خریداران را مطالعه کنید. حتی درخواست تست رایگان بدهید و یا با کارشناس تلفنی مجموعه صحبت کنید.

گام سوم:

کیفیت و قیمت عسل را ملاک انتخاب خود قرار دهید. کیفیت را بر اساس گزارشات آزمایشگاهی بسنجید.

گام چهارم:

به ویژگی های کمی و کیفی محصول و جزئیات آن خوب دقت کنید و استانداردها و تاییدیه های محصول را مورد توجه قرار دهید.

گام پنجم:

برای اطمینان بیشتر، با فروشنده یا پشتیبان سایت، مشورت و راهنمایی های لازم را انجام دهید.

 

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

3 % تخفیف

عسل آویشن

عسل آویشن یکی از مرغوب ترین عسل های کوهی بشمار می رود که در طب سنتی به خواص و فواید آن به شدت توصیه شده است زیرا این عسل دارای ساکارز پایین و رطوبت بسیار کم است. عسل آویشن از شهد گل کوهی آویشن در مناطق ییلاقی بدست می آید.

780,000 تومان
800,000 تومان
3 % تخفیف

عسل شکوفه زرشک

عسل شکوفه زرشک یکی از محبوبترین و پرخاصیتترین عسل های ایران است که بیشتر درمناطق کوهستانی تولید می شود. این عسل از شهد گلهای زرشک تهیه شده و به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی، دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی است.

765,000 تومان
785,000 تومان
3 % تخفیف

عسل چهل گیاه

عسل چهل گیاه کوهی از شهد گیاهان کوهی که عمدتا دارویی هستند بدست می آید این نوع عسل به دلیل تنوع گیاهی بالا حاوی ترکیبات غنی و مواد آلی بی نظیری می باشد. رطوبت پایین و ساکارز زیر 2 درصد یکی از ویژگی های مهم در عسل چهل گیاه است.

785,000 تومان
810,000 تومان
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.