درمان قطعی سردی معده در طب سنتی

سردی معده یا بلغم عارضه ای هست که منجر به عوارضی مثل ترش کردن، نفخ معده، بزرگی شکم، سوء هاضمه، حالت تهوع، بیحالی و... میشه، به همین دلیل بسیاری از افرادی که این

درخواست مشاوره: درمان قطعی سردی معده در طب سنتی

سردی معده یا بلغم عارضه ای هست که منجر به عوارضی مثل ترش کردن، نفخ معده، بزرگی شکم، سوء هاضمه، حالت تهوع، بیحالی و... میشه، به همین دلیل بسیاری از افرادی که این مشکل رو دارن، به دنبال بهترین داروی ضد بلغم هستن.

بیشترین دلیلی که منجر به سردی معده میشه، روش نادرست تغذیه و برخی عادتهای غلط تغذیه ای هست که به مرور زمان بلغم رو تشدید میکنن؛ برای همین هم بهترین و قطعی ترین راه برای درمان سردی معده، طب سنتی هست. چرا که این امکان وجود داره که معده در برابر داروهای شیمیایی واکنش برعکس نشون بده و در مقابل درمان مقاومت کنه. معجون بلغم همون راه حل قطعی و تضمینی هست که میتونه آثار سردی معده رو به مرور زمان محو کنه و زندگی سالم و بدون درد رو به شما هدیه بده. به همین جهت اگر دچار بلغم یا سردی معده هستین و از دردی که مجبور به تحمل اون هستین رنج میبرین، پیشنهاد میکنیم معجون بلغم رو به عنوان درمان نهایی امتحان کنین، تا یک بار برای همیشه از شر سردی معده خلاص بشین. میدونیم که هنوز اطمینان کافی برای تهیه معجون بلغم رو ندارین، برای همین هم قصد داریم در ادامه این مطلب شرح کاملی رو از چیستی سردی معده، علائم اون به همراه معرفی معجون بلغم، ارائه بدیم.

 

علائم بلغم

سردی معده چیست؟

برای اینکه بدونین به معجون بلغم نیاز دارین یا نه، در قدم اول باید با مفهوم سردی معده یا بلغم آشنا بشین تا بر اساس شرایطی که دارین، این معجون رو تهیه کنین.

به بیان ساده، معده برای هضم درست و کامل غذا به حرارت غریزی نیاز داره که کاهش این حرارت منجر به سردی معده میشه. بخش زیادی از دلایل اصلی کاهش پیدا کردن حرارت معده، سوء مزاج سرد معده هست که در اثر عدم انجام شدن واکنشهای لازم در معده برای هضم غذا ایجاد میشه. یکی از مخربترین عوارضی که از بلغم یا سردی معده نشأت میگیره، افزایش اشتها و به مرور زمان چاقی هست که حتی بر روی روح و روان افراد هم تاثیر میذاره. توجه داشته باشین که سبک زندگی ناسالم، پرخوری و بی تحرکی، سه عامل اصلی سردی معده هستن؛ لذا اولین گامی که باید در راستای بهبود شرایط بردارین، تغییر شیوه زندگیتون هست. در کنار این تغییر، لازمه که از گیاهان دارویی و طب سنتی برای درمان کمک بگیرین تا سردی معده با بدن شما وداع گفته و از بین بره.

علائم سردی معده یا بلغم چیست؟

همونطور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم، بلغم یا سردی معده ناشی از شیوه زندگی ناسالم هست و در واقعیت این خود افراد هستن که این بیماری رو برای خودشون به وجود میارن؛ به عنوان مثال تند خوردن و مصرف زیاد سردی ها یا حتی نجویدن درست غذا میتونن به نوبه خود سردی معده رو به دنبال بیارن.

حالا که با چیستی این عارضه آشنا شدین، وقت این رسیده که در مورد علائم و نشانه های سردی معده بدونین تا با مشاهده این علائم فورا نسبت به درمان اقدام کنین. از جمله نشانه ها و علائم سردی معده، میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

· نفخ معده

· سوء هاضمه

· ترش کردن

· بزرگی شکم

· حالت تهوع و بیحال شدن

· احساس سوزش در ناحیه و مری و سره معده

· دل درد

· اسهال و یبوست

· اسپاسم عضلات شکمی

از طرف دیگه، طبق تحقیقات انجام شده و تجربیات کسب شده از افرادی که دچار این عارضه هستن، رخداد بلغم در معده میتونه تمایل خوردن شیرینیجات، داشتن آروغ ترش، حالت تهوع، افزایش آب دهان (مخصوصا حین خواب)، سستی و بیحالی، سفیدی زبان، رنگ پریدگی صورت، عدم تشنگی، سفید شدن ادرار، تند شدن نبض و.. رو به دنبال داشته باشه که بسیار آزاردهنده و مخرب هستن؛ با این حساب درمان سردی معده برای افرادی که از بلغم رنج میبرن، یک حرکت بزرگ در جهت کسب آرامش و رسیدن به یک زندگی بدون درد و سالم هست.

داروی بلغم

درمان گیاهی بهتر است یا درمان دارویی؟

در مرحله بعد، سوالی که ایجاد میشه این هست که بهترین داروی ضد بلغم چیست؟.. منظور از بهترین داروی ضد بلغم، دارویی هست که ضامن درمان قطعی شما باشه و شرایط فعلی رو بدتر نکنه. به همین دلیل در واقع سوال اصلی، انتخاب بین داروهای گیاهی و داروهای شیمیایی هست که واقعا کدوم مورد میتونه به عنوان درمان قطعی سردی معده معرفی بشه و شما رو از عوارض و دردهای ناشی از بلغم، نجات بده؟.. پاسخ این سوال طب سنتی هست. با توجه به اینکه از گذشته تا کنون گیاهان دارویی همیشه در اولویت درمان بودن و تا حد امکان پیشنهاد میشده که از درمان شیمایی استفاده نشه، در مورد درمان سردی معده یا بلغم هم همین شرایط صادق هست و تا وقتی که میشه از روشهای ایمن و سنتی برای درمان استفاده کرد، چرا باید به روشهای درمانی شیمیایی که ممکن هست کارساز نباشن و حتی حساسیت و عارضه ای رو ایجاد کنن، روی آورد؟

در واقع، بحث اصلی این هست که معده همون عضوی از بدن هست که باید داروی شیمیایی رو هضم کنه و چون مشکل اصلی برای خود معده هست، اینکه انتظار داشته باشیم واکنش مثبتی به داروها نشون بده، کمی زیاده روی تلقی میشه. لذا به همین علت در بحث درمان اصلی، اکثرا داروهای گیاهی وارد میدان میشن تا درمان این عضو حساس و مهم رو سهولت ببخشن.

با این اوصاف، طب سنتی یا استفاده از داروهای گیاهی، میتونه به عنوان موثرترین و ساده ترین روش برای درمان سردی معده معرفی بشه.

بهترین داروی ضد بلغم چیست؟

حالا زمان این رسیده که به سوال کلیدی بحث که در واقع هدف اصلی مقاله هست، بپردازیم؛ بهترین داروی ضد بلغم چیست؟ یا بهتر بگیم، چه نوع داروی گیاهی میتونه بیشترین تاثیر رو داشته باشه و در عین حال هیچ عوارضی رو هم به معده شما تحمیل نکنه؟.. پاسخ، معجون بلغم هست؛ یک نوع داروی کاملا گیاهی که به صورت قطعی و صددرصدی میتونه درمان سردی معده رو تضمین کنه.

بهترین داروی ضد بلغم، معجون بلغم هست، چون ترکیبات کاملا گیاهی داره و بر اساس دستور پزشکی بر پایه عسل درست میشه. ناگفته نمونه که استفاده از عسل در ترکیبات این معجون، راز اصلی تاثیرگذاری بالای اون هست، چرا که عسل طبیعی و اصل نیز به عنوان یکی از شناخته شده ترین راه حل های درمان مشکلات معده شناخته میشه.

هدف اصلی معجون بلغم اصلاح هضم معده و کمک به برطرف شدن سردی معده هست که منجر به جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی میشه.

 

معجون بلغم

ترکیبات معجون بلغم

در پی اینکه معجون ضد بلغم به عنوان بهترین داروی ضد بلغم معرفی میشه، لازمه که ترکیبات معجزه-آسای این داروی گیاهی و سالم رو بررسی کنیم تا در صورت انتخاب اون، اطمینان کافی داشته باشین.

آویشن

از جمله گیاهان دارویی که برای درمان مشکلات گوارشی مثل ناراحتی معده، تهوع، یبوست، نفخ، درد و.. تاثیر بسیاری داره، آویشن هست که در ترکیبات معجون بلغم نقش موثری رو ایفا میکنه تا این معجون بتونه عنوان بهترین داروی ضد بلغم رو به یدک بکشه. همچنین که آویشن از خواص ضد التهابی برخوردار هست و برای همین هم خاصیت تسکین دهندگی و ضد باکتری داره که برای رفع و درمان سردی معدی مفید واقع میشن.

زنیان

امکان نداره که دچار معده درد شده باشین و کسی گیاه زنیان رو برای درمان به شما پیشنهاد نداده باشه. در حقیقت زنیان یکی از پراستفاده ترین و مهمترین موارد استفاده از گیاه زنیان برای درمان سردی معده هست. دلیل مفید بودن این گیاه برای درمان بلغم، تاثیر اون در رفع مشکلاتی چون زخم معده، ورم معده، سوء هاضمه، نفخ، گاز و.. هست که در نهایت تاثیر شگرفی در درمان سردی معده داره.

سیاه دانه

یکی از عارضه های اصلی بلغم یا سردی معده، التهاب معده هست که منجر به درد، تهوع و سوزش در ناحیه معده میشه. سیاه دانه به عنوان همون داروی گیاهی مفید و موثری که میتونه عوارض ناشی از بلغم رو کاهش بده، وارد میدان میشه تا خاصیت داروهای گیاهی در درمان مشکلات معده رو به مرحله اثبات برسونه.

مصطکی

یکی دیگه از بهترین و موثرترین گیاهان دارویی که برای درمان سردی معده و بلغم تاثیر زیادی داره، مصطکی هست. این گیاه دارویی به علت خاصیت آنتی اکسیدانی و ترکیبات ضد التهابی میتونه برای هضم بهتر غذا مفید باشه و همچنین از زخم معده هم جلوگیری میکنه. لذا کاملا بدیهی هست که معجون بلغم به سبب داشتن مصطکی در ترکیبات خودش، در جایگاه بهترین داروی ضد بلغم قرار بگیره.

عسل

همونطور که پیش از این هم در مورد خاصیت عسل برای درمان مشکلات معده گفتیم، لازم هست ذکر کنیم که یکی از اصلی ترین ترکیبات معجون بلغم، عسل آویشن هست که تاثیر شگفت آوری در درمان مشکلات مربوط به معده داره.

در واقع مشکل اصلی بلغم، عدم هضم درست غذا هست، به این صورت که معده برای هضم درست غذا، به دمای طبیعی بدن نیاز داره و همونطور که توضیح دادیم، این امکان در اثر خوردن غذاهای سرد و خشک و عوامل دیگه، ایجاد میشه که معده از دمای طبیعی خودش خارج بشه و در نتیجه بلغم یا سردی معدی حاصل میشه. لذا وجود عسل در ترکیبات معجون بلغم، با توجه به طبع گرم اون، حرارت کافی برای هضم درست غذا رو به ارمغان میاره.

بنابراین، با در نظر گرفتن تمام ترکیبات و خواص معجون بلغم، میتونیم به این نتیجه دست پیدا کنیم که این معجون بهترین داروی ضد بلغم هست که توانایی رفع تمام مشکلات معده شما رو داره و به مرور زمان، عملکرد معدتون بهتر میشه و همین امر موجب زندگی سالمتر و شادتر خواهد شد.

ناگفته نمونه که مصرف دو الی سه ماهه معجون بلغم به صورت مرتب میتونه روند درمان رو تکمیل کنه. قابل تذکر هست که برای مصرف معجون بلغم در صورت عدم استفاده از داروهای تخصصی، هیچ ممنوعیتی وجود نداره و تنها مادران شیرده و باردار نباید از این معجون استفاده کنن.

تهیه معجون بلغم از عسل خونه

درنهایت لازمه بدونین که بهترین داروی ضد بلغم رو که معجون بلغم هست از کجا میشه تهیه کرد؟.. اصل خونه اینجاست تا شما نگرانی از این بابت نداشته باشین و بتونین معجون بلغم رو در بهترین و مطمئنترین حالت ممکن تهیه کنین. ما سعی کردیم توی این مطلب تمام آنچه که لازم بود در مورد سردی معده و بهترین داروی ضد بلغم یعنی معجون بلغم بدونین رو بهتون توضیح بدیم تا برای انتخاب اصل خونه در تهیه معجون بلغم، ذرهای تردید نداشته باشین.

اصل خونه بر پایه تضمین اصالت فعالیت میکنه و برای جلب اعتماد مشتریانش از هیچ تلاشی دریغ نمیکنه. اگر به دنبال اصالت و کیفیت هستین و میخواین یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشین، اصل خونه اینجاست تا معنای اصیل بودن محصولات درمانی خودش رو برای شما به نمایش بگذاره.

در صورتی که احساس می کنید قبل از مصرف نیاز به مشاوره رایگان دارید، می تونید از بخش تماس با ما از از طریق همین لینک با مشاوره رایگان عسل درمانی در تماس باشید تا تمام توضیحات لازم برای حل مشکل شما را به صورت تماس تلفنی یا پیامک در پیام رسان های ایتا و تلگرام بدهد.

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

ارسال رایگان

معجون دوسین

معجون دوسین یک داروی شناخته شده در طب سنتی است. متخصصان طب سنتی در درمان طیف وسیعی از بیماری های گوارشی از دوسین استفاده میکنند. علاوه بر خاصیت شگفت انگیز دوسین برای معده، این معجون برای افزایش سطح ایمنی بدن نیز توصیه می شود.

480,000 تومان
ارسال رایگان

عسل معجون بلغم

بلغم یا سردی معده یکی از خلط های طب سنتی است که در آن با غلبه به اخلاط دیگر باعث بروز مشکلاتی از قبیل، افزایش گاز، نفخ، چربی شکم و پهلو، احساس تهوع و ... می شود. معجون بلغم با ترکیب گیاهان با دستور طب سنتی بر پایه عسل کمک به اصلاح این نوع اختلال می کند. این معجون با برطرف نمودن سردی معده و کمک به راحت تر شدت هضم، باعث جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی می شود.

460,000 تومان

سوالات متداول:

معمولا بعد از 3 الی 4 روز تاثیرات مصرف معجون را در روند طبیعی زندگی احساس خواهید کرد
این معجون را می توانید یک قاشق چایخوری قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان عسل درمانی در بخش تماس با ما استفاده کنید
به این مطلب امتیاز دهید.
  1. avatar

    دو سه روزه مصرف میکنم حالم بهتره واقعا قبلا بعد از غذا خیلی معده ام ترش میکرد اما این دو سه روزه آرومه

لطفا نظر خود را ارسال نمایید.