10 تا از خواص ژل رویال/ بمب انرژی یا اکسیر جوانی

تا حالا این سوال برایتان پیش آمده که چرا عمر ملکه زنبور های عسل چند برابر زنبورهای معمولی است؟ ژل رویال یا اکسیر جوانی، پاسخ محکم به این سوال است زیرا ژل رویال

درخواست مشاوره:  10 تا از خواص ژل رویال/ بمب انرژی یا اکسیر جوانی

ژل رویال یک ماده منحصر به فرد است که از سوی زنبورهای عسل کارگر تولید می شود و به عنوان تغذیه به زنبور ملکه داده خواهد شد. در واقع ژل رویال که یک ماده غلیظ و شیری رنگ است تنها منبع تغذیه زنبور ملکه می باشد. برای تولید ژل رویال، زنبورهای کارگر عسل و گرده های گل را با آنزیم موجود در غدد بدن خود مخلوط می کنند تا یک ژل پرفایده را تولید کنند. ژل رویال در حال حاضر به عنوان یکی از گران قیمت ترین فرآورده های زنبور عسل شناخته می شود. خواص عسل ژل رویال باعث شده تا بسیاری از افراد این ژل پرفایده را مصرف کرده و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

خواص ژل رویال
 ژل رویال عسل خواص

مصرف ژل رویال می تواند به قدرت، افزایش استقامت، نرخ باروری و طول عمر بیشتر افراد کمک بسیار زیادی کند. ژل رویال دارای ترکیبات مشابه با گرده گل است. به طوری که حدود 12 درصد آن را پروتئین، 5 الی 6 درصد را چربی و در حدود 12 الی 15 درصد از آن را کربوهیدرات تشکیل می دهد. رویال ژلی می تواند به عنوان یک منبع طبیعی حاوی اسیدهای آمینه شناخته شود. همچنین ویتامین های مختلفی را از جمله ویتامین های A، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین E را برای بدن تامین کند. ویتامین های ب کمپلکس نیز در رویال ژلی وجود دارند که به سلامت عمومی بدن کمک می کنند. همچنین ژل رویال حاوی پروبیوتیک های مفید برای سلامت روده است و باید حتما در یخچال نگهداری شود. از جمله خواص عسل ژل رویال برای بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد. 


1. تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن 

ژل رویال از آب، کربوهیدرات، پروتئین و چربی ها تشکیل شده است. اگرچه ترکیبات شیمیایی کامل ژل رویال به طور دقیق مشخص نشده، اما تصور می شود که این ژل می تواند با داشتن پروتئین ها و اسیدهای چرب، تاثیر مثبتی روی سلامت عمومی بدن داشته باشد. ژل رویال حاوی چندین نوع ماده معدنی و ترکیبات مغذی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم. 


•    تیامین (B1)
•    ریبوفلاوین (B2)
•    اسید پانتوتنیک (B5)
•    پیریدوکسین (B6)
•    نیاسین (B3)
•    اسید فولیک (B9)
•    اینوزیتول (B8)
•    بیوتین (B7) 

در کنار این ترکیبات، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه مغذی و پروتئین نیز در ژل رویال وجود دارند. همه این ترکیبات در کنار یکدیگر می توانند تاثیر مثبتی روی سلامت عمومی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف داشته باشند.


2. دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی

یکی از خواص عسل ژل رویال وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. ژل رویال دارای ترکیبات مغذی بوده که می توانند التهاب و استرس اکسیداتیو را کاهش دهند و باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف شوند. اثرات آنتی اکسیدانی ژل رویال باعث شده تا این ژل بتواند به عنوان یک ماده مغذی پیشگیری کننده از سرطان عمل کند. با توجه به شرایط کنونی که ریسک ابتلا به سرطان بسیار افزایش پیدا کرده است، مصرف ژل رویال به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد.

3.کاهش سطح کلسترول خون در افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی 

مطالعات حیوانی انجام شده روی خواص عسل ژل رویال نشان می دهند که این ژل می تواند به طور موثر روی کاهش کلسترول خون تاثیر بگذارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد. افرادی که روزانه حدود 3 گرم ژل رویال مصرف کنند، می توانند شاهد کاهش کلسترول خون خود باشند و از بروز بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کنند. 

4. ترمیم زخم با ژل رویال 

ژل رویال به دلیل داشتن ویتامین ها و ترکیبات آنتی اکسیدانی می تواند به صورت موضعی یا خوراکی برای ترمیم زخم مورد استفاده قرار گیرد. اثر ضد باکتریایی ژل رویال باعث شده تا بتوان آن را برای جلوگیری از عفونت زخم مورد استفاده قرار داد. بررسی های انجام شده نشان می دهند که کلاژن موجود در ژل رویال، می تواند باعث ترمیم پوست و آسیب های ایجاد شده در آن شود. از این رو مصرف منظم رویال ژلی برای ترمیم زخم بسیار مفید است.

خواص عسل ژل رویال
 5. درمان فشار خون بالا 

فشار خون بالا می تواند خطر ابتلا به سکته مغزی و بیماری های قلبی و عروقی را افزایش دهد. رویال ژلی از جمله ترکیباتی است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. این موضوع باعث محافظت از سیستم قلبی و عروقی شده و گردش خون را بهبود می بخشد. چندین مطالعه نشان می دهند که خواص عسل ژل رویال به گونه ای هستند که باعث شل کردن رگ ها و شریان ها می شوند و می توانند فشار خون را کاهش دهند. 

6. تنظیم قند خون با رویال ژلی

رویال ژلی از جمله ترکیباتی است که می تواند به تنظیم قند خون کمک کند. این ماده مغذی با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب به کنترل قند خون و بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند. این عسل اثر محافظتی روی پانکراس، کبد و بافت های تولید مثل دارد. مطالعات و بررسی ها نشان می دهند که مصرف رویال ژلی به صورت ناشتا می تواند تا چند درصد قند خون ناشتا افراد دیابتی را کاهش دهد. 

7. بهبود عملکرد مغز 

ژل رویال ممکن است با ترکیبات خاصی که دارد عملکرد مغز را بهبود ببخشد. خواص عسل ژل رویال باعث می شود تا این ژل بتواند میزان هورمون استرس را در بدن کاهش دهد. همچنین سیستم عصبی مرکزی به لطف مصرف ژل رویال قوی تر و بهتر خواهد شد. برای درمان علائم افسردگی نیز می توان از ژل رویال استفاده کرد.

  8. جلوگیری از پیری با ژل رویال 

رویال ژلی می تواند ار راه های مختلفی سرعت پیری را کاهش دهد. مصرف موضعی ژل رویال به دلیل داشتن کلاژن و ترکیبات ویتامینه می تواند تاثیر مثبتی روی سلامت پوست و جوانی آن داشته باشد. همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در ژل رویال باعث می شود تا این ژل از پوست در مقابل تاثیرات اشعه نور خورشید محافظت کند و باعث حمایت از پوست شود. این یعنی اینکه با مصرف ژل رویال دیگر نیازی به نگرانی از بابت پیری زودرس پوست نیست و می توان شادابی و جوانی پوست را تامین کرد. 

9. تقویت سیستم ایمنی بدن 

رویال ژلی ممکن است پاسخ ایمنی طبیعی بدن را در مقابل رشد باکتری ها و ویروس های خارجی تقویت کند. اسیدهای چرب موجود در رویال ژلی می توانند به تقویت فعالیت ضد باکتریایی کمک کنند و از بروز عفونت جلوگیری کنند. با حمایت از عملکرد سیستم ایمنی به لطف مصرف ژل رویال، نگرانی از بابت ابتلا به بیماری های ویروسی به حداقل می رسد.

10. افزایش انرژی روزانه در بدن

اگر خسته هستید و نمی توانید کارهای روزانه خودتان را با سرعت زیاد انجام دهید، وقت آن رسیده که برای افزایش انرژی روزانه بدن خودتان رویال ژلی مصرف کنید. یکی از خواص عسل ژل رویال، افزایش انرژی روزانه در بدن است. این ژل به دلیل داشتن ویتامین ها به ویژه ویتامین های گروه ب می تواند به تامین انرژی روزانه بدن کمک بسیار زیادی کند. با مصرف روزانه مقداری ژل رویال به ویژه صبح ناشتا، می توانید در طول روز انرژی بیشتری برای انجام کارها داشته باشید.

خواص رویال ژل
 ژل رویال عسل

ژل رویال در واقع فرآورده ای است که از سوی زنبورهای عسل برای ملکه تولید می شود. به همین خاطر می توان آن را به عنوان یک ماده تکمیل کننده عسل نیز شناخت. ژل رویال عسل به دلیل داشتن ویتامین ها، اسیدهای آمینه مغذی و بسیاری از مواد مغذی می تواند انتخاب بسیار عالی برای مصرف روزانه افراد باشد. ژل رویال عسل در حال حاضر مقوی ترین محصول زنبور عسل کارگر است. شاید جالب باشد اگر بدانید که این ماده مغذی می تواند زنبور ملکه را زنده نگه دارد. پس یعنی ترکیباتی که در آن وجود دارند به قدری مقوی هستند که باعث زنده نگه داشتن زنبور عسل ملکه شوند.


عسل ژل رویال

ژل رویال ممنوعیت مصرف نداشته و همه افراد می توانند با مشورت پزشک از آن استفاده کنند. این ژل نگهداری دقیقی نیاز دارد تا همه خواص خود را حفظ کند. به همین خاطر باید حتما آن را به صورت سرد تحویل بگیرید و در یخچال نگهداری کنید. خواص عسل ژل رویال را در این مقاله ذکر کردیم. پس بد نیست که این معجزه طبیعت را به صورت روزانه مصرف کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

فواید ژل رویال
 ژل رویال عسل اصل

اگر نیاز به خرید ژل رویال اصل و یا خرید عسل طبیعی دارید حتما باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. چرا که قیمت ژل رویال اصل بسیار بالا بوده و اینکه آن را به صورت تقلبی بخرید، هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند. می توانید برای بهره مندی از خواص عسل ژل رویال، همین حالا از طریق سایت اصل خونه این محصول را سفارش داده و به صورت منظم مصرف کنید. مطمئن باشید خواص ژل رویال اصل می تواند شما را از بیماری ها و مشکلات جسمی بسیار زیادی دور کند. ژل رویال عسل اصل از طریق سایت اصل خونه با بهترین قیمت قابل سفارش بوده و به سراسر کشور ارسال می شود. همچنین می توانید در کنار ژل رویال، از عسل های ارگانیک و پرفایده نیز استفاده کنید. مجموعه اصل خونه برای ارسال راحت تر ژل رویال به سراسر کشور ترکیبی به نام شاه انگبین را طراحی نموده تا از فساد ژل رویال جلوگیری نماید. در این ترکیب ژل رویال با عسل مخلوط شده تا امکان ارسال آن بدون یخ به سراسر کشور محیا باشد برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کلیلک بر روی شاه انگبین اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

ارسال رایگان

شاه انگبین

شاه انگبین همان ژل رویال است که با عسل طبیعی برای حفظ خواص و ارسال آن به تمام نقاط کشور ترکیب شده است. ژل رویال باید در دمای 4 درجه نگهداری شود و همین موضوع امکان ارسال به مناطق دورتر را محدود می کند اما عسل به عنوان یک ماده آنتی باکتریال اجازه فاسد شدن به ژل رویال را نمی دهد و تمام خواص منحصر به فرد این ماده ارزشمند را حفظ می کند. از خواص شاه انگبین می توان به بالا بردن سطح انرژی بدن و افزایش میل جنسی در آقایان و بانوان اشاره کرد.

690,000 تومان

سوالات متداول:

اکثر مطالعات از دوزهای 1 گرم تا نهایتا 2 گرم در روز را توصیه می کنند
زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به آلرژی به نیش زنبور عسل و افراد دارای اختلالات خونی نباید ژل رویال مصرف کنند.
ژل رویال ممکن است با برخی از داروها، از جمله داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد انعقاد خون تداخل داشته باشد. قبل از مصرف ژل رویال با پزشک خود صحبت کنید، به خصوص اگر دارو مصرف می کنید.
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.