بهترین راه افزایش میل جنسی

بهترین راه درمان مشکلات جنسی به صورت طبیعی استفاده از مواد مغذی موجود در طبیعیت می باشد زیرا درمان های شیمیایی ممکن است عوارض خطرناکی برای سلامتی بدن داشته باشد

درخواست مشاوره: بهترین راه افزایش میل جنسی

بهترین راه افزایش میل جنسی

آیا می دانید بهترین روش افزایش میل جنسی چیست؟ این روزها تقویت میل جنسی در مردان و زنان، به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. در این شرایط همیشه این سوال مطرح می شود که برای تقویت میل جنسی چی بخوریم؟ در این مطلب دلایل کاهش میل جنسی در افراد را بررسی می کنیم. سپس روش های کاربردی برای افزایش قوای جنسی را شرح داده و مواد غذایی مناسب برای برطرف شدن این مشکل را معرفی می کنیم. اگر قصد دارید با مهمترین روش های افزایش قوای جنسی آشنا شوید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین راه افزایش میل جنسی

دلایل کاهش قوای جنسی مردان

بر اساس آخرین تحقیقات علمی، کاهش میل جنسی به یکی از بزرگترین معضل های زناشویی در طی سال های اخیر تبدیل شده است. بنابراین، عدم توجه به این موضوع می تواند زمینه را برای عدم رضایت از رابطه جنسی فراهم کند. کاهش قوای جنسی میزان لذت از ارتباط را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در این شرایط استفاده از روش های افزایش میل جنسی می تواند، کمک زیادی به شما کند. با این وجود پیش از هر اقدامی باید به این موضوع توجه داشته باشید که میزان میل جنسی در زنان و مردان متفاوت است. در نتیجه عوامل متعددی می توانند روی کاهش یا افزایش این میل نقش داشته باشند. در حال حاضر اساسی ترین دلایل کاهش میل جنسی عبارتند از:

کاهش میزان تستوسترون در بدن

یکی از مسائل مهمی که در کاهش میل جنسی تاثیر خواهد داشت؛ کاهش سطح تستوسترون در بدن است. با افزایش سن، میزان این این هورمون در بدن کمتر خواهد شد. در این شرایط کاهش میل جنسی و اختلال در نعوظ می تواند نارضایتی شریک جنسی را به دنبال داشته باشد. بنابراین، افرادی که از تستوسترون کمتری برخوردار هستند باید به پزشک مراجعه کرده و میزان این هورمون را به سطح نرمال برسانند. 


تقویت قوای جنسی مردان با درمان مشکلات روحی و روانی

گاهی اوقات دلیل کاهش میل جنسی، مشکل فیزیکی نیست. در این حالت باید علت کاهش قوای جنسی را در مشکلات روحی و روانی جستجو کرد. به عنوان مثال وجود استرس یا کمبود اعتماد به نفس، یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند منجر به کاهش میل جنسی در زنان و مردان شود. در این شرایط کنترل کردن استرس و مراجعه به روانشناس یا روانپزشک می تواند، تا حدود زیادی مشکلات شما را برطرف کند.

وجود مشکلات هورمونی

از دیگر مشکلات مهمی که زمینه را برای کاهش میل جنسی فراهم می کند؛ وجود مشکلات هورمونی است. در این شرایط مراجعه به پزشک ضرورت خواهد داشت. مسائلی مانند پرکاری تیروئید می تواند زمینه را برای بروز مشکلات هورمونی فراهم کند. بنابراین، با انجام آزمایش و مصرف دارو، پرکاری تیروئید یا سایر مشکلات هورمونی برطرف شده و میل جنسی به خودی خود افزایش پیدا خواهد کرد.

راه های تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی مردان با ترک کردن سیگار 

مصرف سیگار یکی از مهمترین مواردی است که می تواند باعث کاهش میل جنسی شود. در واقع با استفاده از سیگار سطح مونوکسید کربن در بدن بیشتر خواهد شد. در این حالت میزان ترشح تستوسترون در بدن کاهش پیدا می کند و تمایل به برقراری ارتباط جنسی کمتر می شود. در این شرایط با کنترل مصرف دخانیات یا ترک کردن سیگار می توان به تقویت میل جنسی کمک شایانی کرد.

مصرف کنترل نشده الکل

مطابق با آخرین آمار موجود، پنجاه درصد از مردانی که به مصرف الکل اعتیاد دارند؛ دچار سردی و کاهش میل جنسی هستند. در واقع مصرف بی رویه الکل می تواند روی عملکرد بیضه ها تاثیر منفی داشته باشد. علاوه بر این سطح هورمون استروژن را نیز در بدن افزایش خواهد داد. در این حالت میل جنسی کمتر شده و فرد برای برقراری ارتباط دچار مشکل خواهد شد. 

استفاده از برخی داروها

استفاده از برخی از داروها نیز می تواند زمینه کاهش قوای جنسی را فراهم کند. در این شرایط داروهای شیمی درمانی، ضد قارچ، سایمتیدین، کورتیکو استروئیدها و داروهای ضد افسردگی می توانند موجب کاهش میل جنسی شوند. در این حالت داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی می تواند کارساز باشد. علاوه بر این مصرف قرص نیز می تواند به بهبود رابطه جنسی کمک کند.

روش های مفید برای تقویت میل جنسی

استفاده کردن از برخی روش‌ها می تواند به تقویت کردن قوای جنسی کمک کند. مهمترین روش ها در این زمینه عبارتند از:

1.    استفاده از داروهای گیاهی برای تقویت میل جنسی

اگر به دنبال افزایش قوای جنسی هستید؛ استفاده از داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی می تواند شرایط شما را بهبود بخشد. در این حالت آقایان و خانم‌ها با مصرف داروهای گیاهی می توانند، قوای جنسی خود را بیشتر کرده و از رابطه جنسی بیشترین لذت را ببرند. مهمترین داروهای گیاهی عبارتند از:

•جوشانده ریحان

بر اساس بررسی های صورت گرفته باید گفت که ریحان از آن دسته از گیاهانی است که باعث تقویت قوای جنسی زنان می شود. با استفاده از جوشانده این گیاه، جریان خون در بدن افزایش پیدا می کند. علاوه بر این مصرف ریحان تازه در تقویت میل جنسی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. در نتیجه جای تعجبی ندارد که کیفیت رابطه زناشویی افزایش پیدا کند. با این حساب با مصرف هفته ای سه لیوان از جوشانده این گیاه می توان شاهد نتایج آن در طی مدت زمان کوتاهی بود.

•دارچین

دارچین از آن دسته از گیاهانی است که جهت بیشتر شدن میل جنسی استفاده می شود. در واقع استفاده از ادویه دارچین موجب تقویت میل جنسی شده و جریان خون  را در بدن بیشتر می کند. این در حالی است که با استفاده از دارچین میزان قند خون نیز کنترل خواهد شد. در نتیجه کیفیت رابطه جنسی بیشتر می شود. علاوه بر این با توجه به طبع گرم دارچین، استفاده از آن می تواند به بهبود رابطه کمک کند. با این وجود نباید در مصرف دارچین زیاده روی کرد.

•مصرف آب انار برای تقویت میل جنسی

علاوه بر گیاهان و داروها، مصرف برخی از میوه ها و آبمیوه ها نیز می تواند به تقویت قوای جنسی کمک کند. یکی از مهمترین نوشیدنی هایی که برای افزایش میل جنسی مورد استفاده می گیرد آب انار است که خواص بسیاری نیز به همراه خواهد داشت. آب انار به سبب خاصیت ضداکسیدانی، برای افزایش خون رسانی و تصفیه خون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این برای درمان اختلالات جنسی نیز کاربردهای زیادی دارد. با این وجود مصرف بیش از حد از آن نیز می تواند افت فشار را به دنبال داشته باشد.

تقویت قوای جنسی

•استفاده از چای زعفران

زعفران از مواد شادی آور و انرژی بخشی است که برای کاهش استرس مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این برای تقویت روحیه و افزایش قوای جنسی نیز از زعفران استفاده می شود. بنابراین، با مصرف چای زعفران بخش قابل توجهی از قوای جنسی تقویت شده و رضایت زوجین از رابطه زناشویی افزایش می یابد. با این حساب هم آقایان و هم خانم ها می توانند هفته ای سه مرتبه از زعفران دم کرده استفاده کرده و اثرات آن را در دراز مدت مشاهده کنند.


•مصرف زنجبیل

یکی دیگر از ترکیبات مفید و موثری که برای افزایش میل جنسی می تواند مفید باشد؛ گیاه زنجبیل است که در افزایش قوای جنسی تاثیر قابل توجهی دارد. گیاه زنجبیل به سبب وجود طبع گرم، کمک فراوانی به بیشتر شدن میل جنسی می کند. از این گیاه برای تهیه دمنوش می توان استفاده کرد. به علاوه در غذا نیز می توان ادویه این گیاه را مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این مصرف زنجبیل برای آقایان نیز محدودیتی نخواهد داشت. با این حساب هفته ای دو مرتبه می توان از دمنوش زنجبیل استفاده کرد.

•استفاده از دانه کدو

یکی دیگر از موادی که برای افزایش میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد؛ دانه کدو است. در واقع دانه های کدو به دلیل وجود روی می توانند در افزایش قوای جنسی تاثیر بسیار زیادی داشته باشند. علاوه بر این دانه های کدو سرشار از امگا 3 هستند و به پاکسازی بدن نیز کمک می کنند. بنابراین، روزانه می توان تعدادی از دانه های کدو را میل کرد. به علاوه دانه های کدو می توانند جایگزین برخی از داروها نیز باشند.

• استفاده از عسل ویتالیته جهت تقویت میل جنسی

به گفته پزشکان، عسل از دیگر موادی محسوب می شود که باعث افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان خواهد شد. بر این اساس عسل خونه تلاش کرده است تا برای تقویت کردن قوای جنسی افراد، عسل ویتالیته را تولید کند. در واقع این محصول با استفاده از طب سنتی آماده شده و حاوی ویتامین، کربوهیدرات، پروتئین، مواد معدنی و چربی است. با این حساب در تولید این محصول از عسل طبیعی، ژل رویال و انواع مغزها استفاده شده است. با مصرف عسل ویتالیته، تستوسترون بیشتر می شود. در این شرایط تمایل به برقراری ارتباط نیز افزایش پیدا می کند. این در حالی است که با مصرف مداوم این محصول، تعداد اسپرم ها و میزان تولید آنها نیز بیشتر خواهد شد. در نتیجه با مصرف آن می توان، با یک تیر چند نشان زد. 

عسل برای تقویت قوای جنسی


2. خواب خود را کنترل کنید

استراحت کافی یکی از مهمترین عواملی است که موجب افزایش میل جنسی می شود. در این حالت، خواب خوب می تواند در افزایش قوای جنسی نیز تاثیر گذار باشد. با این حساب خستگی، عدم استراحت کافی یا خواب نامناسب می تواند موجب کاهش میل جنسی شود. در این شرایط با تنظیم ساعت خواب و استراحت کافی در طول روز می توان، بخش زیادی از اختلالات جنسی را درمان کرد. علاوه بر این توجه به تغذیه سالم نیز می تواند در خواب خوب و تقویت قوای جنسی موثر باشد.



3. برای تقویت میل جنسی از قرص استفاده کنید

وقتی صحبت از تقویت قوای جنسی به میان می آید؛ پیشنهاد استفاده از قرص تقویت میل جنسی توسط بیشتر پزشکان مطرح می شود. در واقع با مصرف این قبیل از داروها، میزان ترشح هورمون ها در بدن کنترل شده و رضایت از رابطه را در پی خواهد داشت. علاوه بر این با مصرف برخی از داروها، مشکلات نعوظ در مردان برطرف شده و کیفیت رابطه نیز افزایش پیدا می کند. این در حالی است که با مصرف برخی از مکمل های موجود در داروخانه نیز می توان به افزایش کیفیت رابطه کمک کرد.


4. انجام حرکات ورزشی را فراموش نکنید

ورزش کردن یکی از مهمترین مواردی است که می تواند افزایش قوای جنسی را در پی داشته باشد. در اصل با انجام حرکات ورزشی، عملکرد بدن بهتر می شود. در این حالت مردان و زنان لذت بیشتری را تجربه خواهند کرد. این در حالی است که با انجام حرکات ورزشی، از ابتلا به بیشتر بیماری ها نیز پیشگیری خواهد شد. به طور میانگین با 60 الی 120 دقیقه ورزش کردن در طول هفته، انرژی شما افزایش پیدا می کند. با این حساب قوای جنسی شما نیز به مرور بیشتر می شود. در حال حاضر بهترین ورزش ها در این زمینه شنا و دومیدانی هستند.


5. از ویتامین ها غافل نشوید

با مصرف برخی از ویتامین ها می توان به افزایش میل جنسی کمک کرد. بنابراین، مصرف ویتامین هایی مانند ویتامین D می تواند بخش زیادی از مشکلات جنسی شما را برطرف کند. علاوه بر این میزان جریان خون در بدن بیشتر شده و مشکل نعوظ نیز برطرف خواهد شد. در این شرایط استفاده کردن از ویتامین های دیگر نیز می تواند بخش زیادی از مشکلات شما را حل کرده و به بهبود رابطه جنسی کمک شایانی کند. با این وجود بهتر است مصرف قرص ها و مکمل ها زیر نظر پزشک باشد.


6. از کمک روانشناس استفاده کنید

یکی از بهترین روش ها برای تقویت قوای جنسی مردان و زنان، استفاده از کمک روانشناس است. بیشتر زوج ها برای مراجعه به روانشناس دچار شک و دودلی می شوند. این در حالی است که به کمک یک تراپیست خوب می توان بخش قابل توجهی از کمبودهای رابطه را جبران کرد. علاوه بر این به کمک روانشناس، مشکل استرس یا عدم وجود اعتماد به نفس نیز برطرف می شود. در این حالت رابطه جنسی بهتر انجام شده و میزان رضایت زوجین افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر این نقاط ضعف و قوت در رابطه نیز مشخص خواهند شد.

تقویت قوای جنسی

7. افزایش وزن را کنترل کنید

افزایش وزن یکی از مهمترین مسائلی است که می تواند روی کاهش میزان تستوسترون تاثیر بگذارد. در این شرایط کنترل وزن و جلوگیری از چاقی سبب خواهد شد تا کیفیت رابطه حفظ شود. استفاده از برنامه غذایی یا رژیم نیز می تواند، میزان چربی بدن را کنترل کرده و به افزایش قوای جنسی نیز کمک کند. با این حساب توصیه بیشتر پزشکان این است که زوجین با حفظ تناسب اندام، اعتماد به نفس خود را نیز افزایش دهند تا برای برقراری رابطه دچار مشکل نشوند. 


جان کلام


امروزه افزایش میل جنسی، به یکی از مهمترین دغدغه های زوجین تبدیل شده است. بنابراین، استفاده از چند روش کاربردی در این حوزه می تواند علاوه بر بهبود قوای جنسی میزان رضایت از زندگی را نیز بیشتر کند. در این شرایط توصیه می شود تا آقایان و خانم ها با مصرف دارو یا استفاده از عسل و سایر مواد گیاهی، به بهبود قوای جنسی خود کمک کنند. علاوه بر این با مراجعه به پزشک و مصرف برخی از مکمل ها نیز می توانند، این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کنند.

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

ارسال رایگان

عسل ویتالیته

عسل ویتالیته اصل خونه برای تقویت قوای جنسی در خانم ها و آقایان با بهره گیری از دستورات طب سنتی توسط تیم R&B در مجموعه اصل خونه تولید شده است. این عسل حاوی مواد مغذی از جمله پروتئین، ویتامین، کربوهیدارت، چربی و سایر مواد معدنی به صورت تخصصی برای افزایش قوای جنسی و پایداری در رابطه طراحی شده است. مواد تشکیل دهنده این محصول بر پایه عسل طبیعی و انواع مغز های مقوی و تاثیر گذار به همراه ژل رویال می باشد.

520,000 تومان

سوالات متداول:

برای برطرف کردن مشکلات زناشویی میتوانید از ترکیب عسل و ژل رویال استفاده کنید زیرا این معجون سطح هورمون های جنسی بدن را بالا می برد
مصرف منظم عسل به صورت روزانه نقش بسیار زیادی در افزایش میل جنسی دارد اگر در کنار عسل از چهار مغز هم استفاده کنید قطعا تاثیر بهتری دارد
این معجون حاوی عسل طبیعی، مغز گردو، بادام، بادام هندی، پسته و کنجد است و عنصر اصلی و مهم این عسل ژل رویال می باشد که نقش بسزایی در میزان تاثیر گذاری دارد.
به این مطلب امتیاز دهید.
  1. avatar

    خدایش جواب داد 😁

لطفا نظر خود را ارسال نمایید.