آرامش اعصاب با شربت گلاب و عسل زعفران

عسل با زعفران برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است و باعث حمایت از عملکرد ایمنی بدن می شود. این ترکیب مقوی می تواند صبح ها در کنار صبحانه و یا شب ها قبل....

درخواست مشاوره:  آرامش اعصاب با شربت گلاب و عسل زعفران

استرس و اضطراب از جمله مشکلاتی هستند که افراد زیادی با آن ها مواجه می شوند. فرقی نمی کند که در چه بازه سنی هستید، در هر صورت این استرس و نگرانی می تواند همیشه همراه شما باشد و نتوانید از دست آن ها رهایی پیدا کنید. داشتن فعالیت بدنی منظم، رعایت رژیم غذایی و مصرف ترکیبات آرامش دهنده می تواند به آرامش اعصاب کمک بسیار زیادی کند. آرامش اعصاب با شربت گلاب زعفران و عسل امکان پذیر است. خواص شربت گلاب زعفران عسل از جنبه های مختلفی قابل بررسی بوده که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد خواص این شربت و ترکیبات موجود در آن با شما صحبت کنیم. 

خواص شیرعسل و زعفران
 خواص شیر عسل با زعفران

شیر عسل یکی از ترکیبات مقوی است که همه افراد به ویژه نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند. شیر حاوی پروتئین بالایی بوده و اگر با عسل ترکیب شود، خواص بسیار زیادی خواهد داشت. مصرف شیر و عسل به همراه زعفران به خاصیت شیر عسل می افزاید. شیر عسل با طعم خوشمزه خود می تواند یک میان وعده محبوب برای شما باشد. فقط کافیست که مقداری زعفران نیز به آن اضافه کنید تا یک شیر عسل خوشمزه و پرفایده داشته باشید. 
اثر زعفران در شیر عسل بیشتر از جنبه آرامش بخشی و ضد استرسی قابل بررسی است. زعفران می تواند تنش ها و استرس روحی را برطرف کند و باعث بهبود استرس گردد. شیر عسل با زعفران برای تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است و باعث حمایت از عملکرد ایمنی بدن می شود. این ترکیب مقوی می تواند صبح ها در کنار صبحانه و یا شب ها قبل از خواب مصرف شود تا اثر مثبت خود را روی کاهش استرس بگذارد. 

آرماش اعصاب با شربت گلاب و زعفران
 خواص گلاب زعفران عسل

خواص شربت گلاب زعفران عسل به دلیل وجود سه ترکیب فوق العاده مقوی در این شربت ایجاد می شوند. گلاب، زعفران و عسل جزء ترکیبات بسیار مقوی هستند که مصرف آن ها نه تنها ضرری برای بدن ندارد، بلکه می تواند بسیار پرفایده نیز باشد. ترکیب این سه ماده مقوی که هر کدام حاوی ویتامین ها، آنتی اکسیدان های مختلف، املاح معدنی و .... هستند باعث می شود تا یک معجون بسیار مقوی و ضد استرس داشته باشیم. از جمله خواص شربت گلاب زعفران عسل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


• تقویت کننده قدرت بینایی

یکی از خواص شربت گلاب زعفران عسل، تقویت قدرت بینایی است. این شربت یک معجون قدرتمند است که می تواند به تقویت سلول های چشمی کمک بسیار زیادی کند. به همین خاطر مصرف این شربت از سلول های بینایی چشم محافظت می کند. این شربت پرفایده می تواند راهی برای جلوگیری از لکه زرد شبکیه در افراد سالخورده محسوب شود. 

• تقویت اعصاب و کاهش استرس

عسل خود دارای اثر ضد استرسی است و می تواند به کاهش تنش های روحی و جسمی کمک بسیار زیادی کند. شربت گلاب عسل زعفران نیز دارای خاصیت ضد استرسی است و می تواند باعث تقویت اعصاب و کاهش استرس شود. می توان این شربت را در مواقعی که استرس به شما غلبه کرده و نمی توانید کارها را به درستی انجام دهید، مورد استفاده قرار داد و از خواص آن بهره مند شد. 

• اثر شادی بخش و نشاط آور 

اگر در طول روز احساس خستگی می کنید و بی انرژی هستید، حتما شربت گلاب عسل زعفران را امتحان کنید. این شربت شادی بخش و نشاط آور است و می تواند تاثیر مثبتی روی تقویت اعصاب داشته باشد. با مصرف این شربت پرفایده می توانید احساس شادی و سرزندگی بیشتری داشته باشید. 

• درمان سرطان

از جمله خواص شربت گلاب زعفران عسل می توان به درمان سرطان اشاره کرد. این شربت پرفایده به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های زیاد، خاصیت ضد سرطانی دارد و می تواند از رشد تومور در بدن جلوگیری کند. ترکیب عسل و زعفران باعث می شود تا تمامی رادیکال های آزاد در بدن مهار شوند و احتمال بروز بیماری به حداقل برسد.

• تسکین درد در بدن

شربت گلاب زعفران و عسل یک شربت پرفایده است که به دلیل داشتن عسل و زعفران و خاصیت ضد التهابی، می تواند به عنوان یک مسکن بدون عارضه مورد استفاده قرار گیرد. این شربت می تواند به دلیل داشتن ترکیبی به نام سافرانال که یک مایع روغنی فرار است، درد را در بدن کاهش دهد. 

• کمک به حفظ سلامت پوست 

از جمله مهم ترین خواص شربت گلاب عسل زعفران می توان به حفظ سلامت پوست اشاره کرد. این شربت تاثیر فوق العاده ای روی سلامت پوست و بستن منافذ باز دارد و می تواند با خاصیت آبرسانی که در پوست دارد، پوست را نرم، لطیف و تمیز کند. به خصوص در فصل سرما، مصرف این شربت می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

• کمک به کاهش وزن

به غیر از اینکه شربت گلاب عسل زعفران به آرامش اعصاب کمک می کند، می تواند باعث کاهش وزن نیز شود. این شربت پرفایده به دلیل وجود عسل و زعفران و گلاب، می تواند باعث کاهش اشتها شود و از پرخوری جلوگیری کرد. برای رسیدن به وزن ایده آل و لاغری نیز مصرف این شربت توصیه می شود.

 • موثر در پاکسازی کلیه و مثانه

ترکیبات گلاب، عسل و زعفران می تواند باعث تولید یک شربت بسیار مقوی شود که می توانند حجم کاری کلیه ها در بدن را افزایش دهند. بنابراین، تخلیه ادرار بیشتر می شود و مثانه پاکسازی خواهد شد. همچنین افرادی که به دلیل سنگ کلیه نیاز به مصرف ترکیبات مدر دارند، می توانند این شربت را امتحان کنند. 

• تضمین سلامت قلب و عروق 

آرامش اعصاب با شربت گلاب عسل زعفران به شما این امکان را می دهد تا سلامت قلب و عروق خودتان را تضمین کنید. عسل و زعفران هر کدام روی سلامت قلب موثرند و ترکیب آن ها اثربخشی شان را چندین برابر می کند. 

طرز تهیه شربت گلاب زعفران عسل

طرز تهیه شربت گلاب زعفران عسل 

با توجه به خواص شربت گلاب زعفران عسل، وقت آن رسیده که این شربت را تهیه کنید و به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهید. تهیه شربت گلاب زعفران عسل بسیار ساده است. کافیست که عسل، گلاب و زعفران اصل و باکیفیت را تهیه کنید و طبق دستورالعمل زیر، این شربت خوشمزه را درست کرده و میل نمایید. 


•    ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل را در لیوان بریزید. 
•    یک قاشق غذاخوری به آن گلاب اضافه کنید. 
•    حالا نصف یا یک قاشق چایخوری زعفران دم کشیده و تا حدی رقیق شده را به شربت اضافه کنید. 
•    با اضافه کردن یک لیوان آب خنک به لیوان و هم زدن ترکیبات اضافه شده، یک شربت گلاب زعفران عسل خوشمزه خواهید داشت که طعم و مزه فوق العاده ای دارد. 

خواص زعفران و عسل

زعفران یکی از محصولاتی است که از دل طبیعت به دست می آید و به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، ویتامین ها و مواد مغذی توانسته نقش بسیار مهمی را در سلامت عمومی بدن ایفا کند. مصرف زعفران به تنهایی تاثیر مثبتی روی کاهش استرس و اضطراب دارد. حتی به دلیل خاصیت نشاط بخشی آن، می توان آن را به عنوان یک داروی ضد افسردگی نیز شناخت. زمانی که از عسل در کنار زعفران استفاده شود، خواص عسل و زعفران با یکدیگر همپوشانی پیدا می کنند و چندین برابر افزایش پیدا خواهند کرد. 
خواص زعفران و عسل از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. این ترکیب می تواند به دلیل آنتی اکسیدان بودن با بیماری های مختلف مبارزه کند و از بروز بیماری های مختلفی همچون سرطان جلوگیری کند. زعفران و عسل سیستم عصبی را تقویت می کنند و می توانند باعث ایجاد آرامش شوند. این ترکیب یک معجون ضد استرس است و قطعا می تواند جایگزین بسیار خوبی برای داروهای ضد استرس موجود در بازار باشد.

خواص زعفران و عسل

تقویت اعصاب با عسل زعفران

اگر از آن دسته از افرادی هستید که اعصاب ضعیفی دارید و به محض شنیدن یک خبر بد یا مواجه شدن با یک مشکل، دچار تنش و اضطراب می شوید باید به فکر تقویت اعصاب خودتان باشید. عسل و زعفران از جمله ترکیباتی هستند که می توانند برای تقویت اعصاب مورد استفاده قرار گیرند. یکی از خواص شربت گلاب زعفران عسل به دلیل وجود گلاب در آن، کاهش استرس است. این شربت فوق العاده که از ترکیب عسل طبیعی، زعفران و گلاب باکیفیت تهیه می شود عطر و بوی بسیار خوبی دارد. 
همین که بوی این شربت را استشمام کنید برای اینکه استرس و تنش روحی خود را کاهش دهید، کافیست. حال مصرف روزانه شربت گلاب زعفران عسل نیز می تواند تاثیر مثبتی روی سلامت عمومی بدن و کاهش استرس داشته باشد. برای تقویت اعصاب خودتان و جلوگیری از افسردگی می توانید این شربت را جایگزین شربت هایی که چندان فایده ای برای بدن شما ندارند، کنید. 

خرید عسل طبیعی برای تهیه شربت 


خواص شربت گلاب زعفران عسل به گونه ای است که به شما این اجازه را می دهد تا استرس و تنش های روحی خودتان را کاهش دهید و با آرامش بیشتری کارهای روزمره خود را انجام دهید. عسل طبیعی از جمله عسل هایی است که مصرف آن نه تنها ضرری برای بدن ندارد، بلکه مفید نیز هست. عسل های طبیعی سرشار از ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی هستند. شما می توانید برای تهیه شربت گلاب زعفران و عسل، عسل طبیعی را از طریق سایت اصل خونه سفارش دهید. این عسل ها تنوع زیادی دارند و می توان با توجه به سلیقه هر کدام از آن ها را سفارش داد.

عسل طبیعی اصل خونه رو امتحان کن و خودت قضاوت کن

ارسال رایگان

عسل زعفران

عسل زعفران اصل خونه با ترکیب عسل رس بسته و زعفران خالص با فرمولاسیون اختصاصی توسط تیم R&D تولید شده است. از مهمترین خواص این عسل می توان به افزایش انرژی و شادابی روحی و روانی اشاره کرد. زعفران گیاهی است که از قدیم برای تقویت روحیه و شادابی استفاده می شده است و ترکیب آن با عسل طبیعی باعث می شود که روز خود را با انرژی بیشتری آغاز کنید.

485,000 تومان

سوالات متداول:

برای آرامش اعصاب، می توانید 1 تا 2 قاشق غذاخوری شربت گلاب و عسل زعفران را 2 تا 3 بار در روز مصرف کنید.
زنان باردار یا شیرده و افراد مبتلا به دیابت باید قبل از مصرف شربت گلاب و عسل زعفران با پزشک خود مشورت کنند.
برخی از افراد ممکن است پس از مصرف شربت گلاب و عسل زعفران دچار عوارض جانبی خفیفی مانند حالت تهوع، اسهال و درد شکم شوند.
به این مطلب امتیاز دهید.
لطفا نظر خود را ارسال نمایید.